Hi Gamepedia users and contributors! Please complete this survey to help us learn how to better meet your needs in the future. We have one for editors and readers. This should only take about 7 minutes!

Underwater/uk

From Wynncraft Wiki
Jump to: navigation, search
Під водою
QuestBook.png
Інформація про квест
Тривалість Середня
Розташування Coastal Trail
Рівень 8
Нагорода Ви отримаєте

Underwater це квест 8 рівня середньої довжини, що починається біля Coastal Trail, неподалік Maltic'у.

Попередній перегляд[edit | edit source]

Omango просить гравця допомогти йому дослідити руїни старого корабля, що розбився з товарами із Провінції Gavel, проте, для цього потрібен Шолом підводника. Після подорожі вздовж берегу, гравець застрічається з Sayrr'ом, що пропонує Шолом підводника за 3 М'яса свинолюда та 1 Молоко.

Етап 1[edit | edit source]

» Поговори з Omango біля Coastal Trail, на північ від Maltic'у.

Діалог:

  • Omango: Привіт, мене звати Omango. Я житель села Maltic, що на вершині пагорбу.
  • Omango: Як ти знаєш, наші люди припливли сюди багато років тому, ось на тому кораблі.
  • Omango: Вони привезли багато розкішных багатств з собою. Та більшість з них була втрачена коли корабель розбився
  • Omango: Проте нещодавно ця діра, як бачиш, відкрилась. Вважають, що удача прихована під хвилями.
  • Omango: На жаль, ніхто з нас не може дослідити цю діру. Вона занадто глибока! Немає жодного створіння, яке зможе протриматись під водою так довго!
  • Omango: Мій старий друг Sayrr - рибалка, і я знаю, що у нього є дуже специфічний шолом...
  • Omango: Якщо ти дістанеш той шолом, і знайдеш скарб, то я дам тобі долю від нього!
  • Omango: Sayrr ловить рибу десь неподалік, на своєму човні. Поговори з ним, він може нам допомогти. Він з тих, в кого добре серце!
  • Omange: Коли дістанеш шолом, досліди корабель і принеси мені [4 старовинних скарби]. Удачі!

Етап 2[edit | edit source]

» Поговори з Sayrr'ом про Шолом підводника.

Діалог:

  • Sayrr: Чого ти так виставився на мене? Це тому що я маленький, так? Щоб ти знав – я ловив рибу, що в 2 рази більше за тебе!
  • Sayrr: Але... чому ти заліз на мій човен, незнайомцю?
  • Sayrr: Ага! У мене все ще є цей непотріб, дихальний шолом. Він тобі треба? Спочату ти маєш дещо зробити для мене.
  • Sayrr: Як бачиш, я тут рибачу вже 3 дні, і справи йдуть так добре, що я не хочу повертатись в Nemract, щоб купити їжі.
  • Sayrr: Принеси мені що-небудь випити і поїсти, 3 М'яса свинолюда та 1 Молока буде достатньо. Я людина, що росте! Мені потрібне харчування!
  • Sayrr: Шолом як тільки ти це зробиш.

Етап 3[edit | edit source]

» Принеси 3 М'яса свинолюда і 1 Молоко Sayrr'у.

Діалог:

  • Sayrr: О! Ти повернувся! Приніс їжу та щось випити?
  • Sayrr: Чудово. Ось твій шолом. Насолоджуйся.

Етап 4[edit | edit source]

» Досліди розбитий корабель в пошуках скарбу (ти маєш надягнути Шолом підводника, щоб спуститися вниз).

Етап 5[edit | edit source]

» Зламай контейнер і принеси [4 старовинних скарби] Omango.

Діалог:

  • Omango: Ти зробив це! Ти здобув скарби!
  • Omango: Як я і обіцяв, ось твоя доля.

Підказки[edit | edit source]

  • Якщо ти одразу здобудеш 3 М'яса свинолюда і 1 Молоко для Sayrr'а, то тобі не потрібно буде подорожувати в Ragni і назад.
  • Коли ти зайдеш в діру, в ній може бути складно орієнтуватись через слабке освітлення. Остерігайтесь цього, оскільки оскільки навіть якщо на тебе надягнуто Шолом підводника ти можеш втопитись, якщо не дістанешся вчасно до скарбу.
  • Ти можеш знайти Sayrr'а просто йдучи вздовж берега в сторону від Ragni.

Цікавинки[edit | edit source]