We are currently performing an upgrade to our software. This upgrade will bring MediaWiki from version 1.31 to 1.33. While the upgrade is being performed on your wiki it will be in read-only mode. For more information check here.

Underwater/cs

From Wynncraft Wiki
Jump to: navigation, search
Pod vodou
QuestBook.png
Informace o úkolu
Délka Střední
Lokace Pobřežní stezka
Level 8
Reward Následující

Pod vodou je středně dlouhý úkol pro level 8 začínající na Pobřežní stezce poblíž vesnice Maltic.

Úvod[edit | edit source]

Omango žádá po hráčovi, aby prozkoumal vrak nákladní lodi z provincie Gavel. Avšak na průzkum je potřeba speciální Podvodní helma. Po cestě najdě hráč rybáře upon Sayrra, který nabízí Podvodní helmu za 3 Pigman's Meat a 1 milk.

Část 1[edit | edit source]

» Promluv s Omangem, který se nachází na Pobřežní stezce na sever od vesnice Maltic.

 Location   Shipwreck   X   -540   Y   34   Z   -2020 

Dialog:

  • Omango: Ahoj, jmenuji se Omango. Jsem obyvatel vesnice Maltic, která leží na kopci.
  • Omango: Jak možná víš, náš lid vkročil na tuto zem před roky a toto je loď, kterou použili.
  • Omango: Přivezli s sebou mnoho cenného zboží, mnoho se ale ztratilo v tomto vraku.
  • Omango: Nedávno se ale objevila tato díra. Říká se, že je tam ukryto bohatství.
  • Omango: Bohužel nikdo zatím nebyl schopen to zjistit, protože je to příliš hluboko. Žádný živý tvor nemůže přežít pod vodou tak dlouho!
  • Omango: Můj starý přítel Sayrr je rybář a má velmi speciální helmici...
  • Omango: Když získáš tu helmici a najdeš poklad, tak ti část dám!
  • Omango: Sayrr pravděpodobně rybaří někde poblíž na své lodi. Promluv si s ním, může nám pomoct.
  • Omange: Až konečně získáš helmu, prozkoumej loď a přines mi [4 Ancient Treasure]. Hodně štěstí.

Část 2[edit | edit source]

» Promluv se Sayrrem ohledně Podvodní helmy.

Dialog:

  • Sayrr: Proč se na mě takhle koukáš? Je to proto, že jsem malý, co? Věř mi, chytil jsem rybu dvakrát delší než ty!
  • Sayrr: Proč jsi ale ke mně nastoupil, cizinče?
  • Sayrr: Aha! Ano, ještě pořád mám tu zbytečnou podvodní helmu. Chceš ji? Budeš ale muset napřed zaplatit.
  • Sayrr: Jak vidíš, lovil jsem poslední tři dny a všechno šlo jako po másle, nechci se vracet do Nemractu nakoupit jídlo.
  • Sayrr: Vem mi něco k jídlu a pití, [3 Pigman's Meat] a [1 Milk] bude stačit. Jsem muž ve vývinu, potřebuji výživu!
  • Sayrr: Potom bude podvodní helma tvoje.

Část 3[edit | edit source]

» Bring back 3 Pigman's Meat and 1 milk to Sayrr.

Dialog:

  • Sayrr: Vítej zpátky! Máš jídlo a pití?
  • Sayrr: Výborně. Tady je ta helma, užij si s ní.

Stage 4[edit | edit source]

» Prozkoumej vrak lodi (aby ses mohl ponořit musíš mít na sobě Podvodní helmu). Vchod je za Omangem, vedle zarámovaného emerald.

Část 5[edit | edit source]

» Znič bednu a přines Omangovi 4 [Old Treasure].

Dialog:

  • Omango: Získal jsi to! Tys našel poklad!
  • Omango: Jak jsem slíbil, tady je tvůj díl pokladu.

Tipy[edit | edit source]

  • Pokud získáš 3 Pigman's meat a 1 Milk předem, nebudeš muset zpátky do Ragni.
  • Jakmile se dostaneš do vody, může být kvůli extrémní tmě obtížné se dostat k pokladu. I když máte Podvodní helmu můžete se pořád utopit, pokud nejste dost rychlí.
  • Můžete njít Sayrra tím, že budetew následovat stezku pryč od Ragni.

Drobnosti[edit | edit source]