Studying the Corrupt/hu

From Wynncraft Wiki
Jump to: navigation, search
A romlottság tanulmányozása
QuestBook.png
Küldetés infó
Hosszúság Közepes
Helyszín Elveszett Szentély
Level 21
Jutalom A következőek:

A romlottság tanulmányozása egy 21-es szintű küldetés, ami az Elveszett Szentély Kazamata környékén játszódik, ami Garoth történetéről szól.

Előzmény[edit | edit source]

Pottur, Dumble és Dure küldetésen vannak, céljuk hogy bejussanak az Elveszett Kazamatába hogy Garothal találkozzanak, de nem tudják kinyitni azt. Ezért Pottur segítséget kér a játékostól, hogy szerezzen információt Garoth életéről, hogy megértsék azt a mágikus blokkot, ami megakadályozza a kazamatába való belépést.

1. Szakasz[edit | edit source]

» Valami történik a nagy hídnál az Idő Völgye környékén. Menj oda, és nézd meg mi történik.

 Helyszín   Elveszett Szentély   X   -258   Y   80   Z   -1046 

Párbeszéd:

  • Pottur: Álj, Álj, ÁLJ!
  • Pottur: Ez így nem jó. Nagyszerű, már egy Ragni katona is itt van, hogy jelentse előre haladásunkat.
  • Pottur: Katona, nem jutottunk előre, hogy elérjük Garothot.
  • Pottur: Az igazat vallva, nem tudunk róla annyit, hogy bejussunk.
  • Pottur: Talán te tudnál segíteni nekünk ebben.
  • Pottur: Garoth, évekkel ezelőtt Elkurnban élt és tanult. Az egy jó helyszín lehet arra, hogy elkezd a keresést.

2. Szakasz[edit | edit source]

» Menj Elkurnba, és kérdezz meg pár lakost, hátha tudnak valamit Garoth régi tanulmányi helyéről.

 Helyszín   Elkurn   X   5   Y   75   Z   -1146 

Párbeszéd:

  • Viraex: Garoth? Sajnálom de ez a név nem emlékeztet semmire. Élhetett itt, az biztos,de...
  • Viraex: A régi épületeket lerombolták és helyükre újakat építettek sok-sok éve.
  • Viraex: Ha azt mondod, hogy ő tényleg itt élt, akkor nézd meg a régi templomot, az a legrégebbi épület itt.
  • Viraex: Most hogy említed, furcsa történetek szólnak a templom pincéjéről.
  • Viraex: A nagyapám mesélt is róla. Még megvan annak a helynek a kulcsa, nagyon szívesen, hogy megtudod saját magad is nézni.
  • Viraex: Azt hallottam hogy egy pár kísérteties szobát találtak lent, ezért inkább otthagyták azt a helyet. Bölcs dolog, ha engem kérdezel.

3. Szakasz[edit | edit source]

» Vizsgáld meg a régi földalatti területet északra, a templom alatt

 Helyszín   Elkurn Templom   X   -9   Y   72   Z   -1237 
  • Itt kell lennie azoknak a nyomoknak, amik megmutatják, hogy mit csinált itt, vagy máshol...

Párbeszéd:

  • Garoth Naplója: 4. Nap: PU 623 évet írunk. A bázisomon végzett művelet plusz egy biztonsági bunker is elkészült.
  • Garoth Naplója: 18. Nap: Nagyon veszélyessé vált folytatni a tanulmányaimat. Azzal hogy a Twainnek eltűntek, a romlottság egyre jobban terjed.
  • Garoth Naplója: 23. Nap: A tanulmányaim gyenge eredményeket hoznak. Azokat mutatják, amiket már alapból tudok.
  • Garoth Naplója: Ez az egyszerű lény dühössé és romlottá vált, a romlottság közelében régi és mostani elesettek felélednek.
  • Garoth Naplója: 91. Nap: A tanulmányaimmal nem haladtam előrébb. További tartózkodásom által kiderítettem, hogy az emberek nem szennyeződnek meg érintés vagy közelség által.
  • Garoth Naplója: A romlottság mindenre máshogy hat. Föld, állat, ember, elme. Ez így érthetelen.
  • Garoth Naplója: 147. Nap: Félek nem maradt más, csak a portál tanulmányozása, amit egymagam fogok elvégezni.
  • Garoth Naplója: Ha tényleg van egyfajta "átok" , akkor annak a portálnak biztosan van valami köze.
  • Garoth Naplója: Itt hagyom ezt a naplót, remélve, hátha valaki megtaláljaI és segít neki jobban megérteni ezt a helyzetet, mint én. Habár bevallom, az információim nem segítőkészek.
  • Garoth Naplója: A romlottság önállóan cselekszik, gondolkodás nélkül. Nem gondolkozik, csak teszi dolgát. Olyan mint egy ötlet, egy koncepció. Egy ötlet amit nem lehet elpusztítani.
  • A könyv mutat egy kis térképet a Pokol Kapujáról, és a körülötte lévő területről, be van jelölve egy piros X az egyik déli barlangnál, közel Elkurnhoz.

4. Szakasz[edit | edit source]

» Nézz körül a Pokol Kapu déli részén egy régi táborhely miatt.Az X jelzés a közelében van

 Helyszín   Kalandozó Mágus   X   297   Y   40   Z   -1231 

Párbeszéd:

  • Kalandozó Mágus: Mi dolga van itt egy Ragni katonának? Ezek veszélyes területek!
  • Kalandozó Mágus: Garoth régi táborhelyét akarod megtalálni? Igen, úgy mondják, hogy itt van valahol, de az már régi és a bejárata már biztosan szétesett.
  • Kalandozó Mágus: Mit szólnál ahhoz, hogy itt szétnézel, nem lehet olyan messze, és mikor megtalálod, kinyitom neked!

Úgy tűnik ennek a barlangnak a bejárata torlaszolva van… Mivel lehetne ezt kinyitni...?

Párbeszéd:

  • Kalandozó Mágus: *Motyog* ... Hé, mit csinálsz te ott! This is off limits!
  • Kalandozó Mágus: Jaj tényleg, Garoth régi táborát keresed...
  • Kalandozó Mágus: Azt mondod hogy a bejárat ott van?
  • Kalandozó Mágus: Biztos vagyok benne hogy varázslat nélkül azt egy könnyen nem fogod tudni megmozdítani.
  • Kalandozó Mágus: Nos, engedd meg hogy segítsek.
  • Kalandozó Mágus: A varázslatoknak itt erősebbnek kell hogy legyenek, hogy kezelni tudják a… Hát, tudod jól, hogy mit.
  • Kalandozó Mágus: Várd ki...
  • Kalandozó Mágus: És készen vagyunk. Remélem megtalálod azt, amiért jöttél. Menj ki onnan majd amilyen gyorsan csak tudsz, mikor végeztél.

Párbeszéd:

  • Garoth Jegyzete: Egy... egy hiba volt. A portálon túl sincs válasz.
  • Garoth Jegyzete: Érzem hogy az elmém kezd szétesni. Félek, hogy ez lesz a legutolsó bejegyzésem.
  • Elképzeled, amit Garoth leírt...
  • Garoth Jegyzete: Ahogy közelebbről is megvizsgáltam a portált, rádöbbentem hogy a bejáratát bámulom órákon át. Ahogy magamat kényszerítettem arra, hogy elmenjek… belöktek oda.
  • Végső jegyzetei...
  • Beszáradt, piros foltok láthatóak az oldalon...
  • Garoth Jegyzete: Röviden.. Túl láttam. Nincsenek szavaim, hogy leírjam... Hidegen még perzselő. Háború és betegségek sújtotta föld, aztán megláttam ... azt.

5. Szakasz[edit | edit source]

» Vidd el a megszerzett tudást knowledge regarding the spell used for the sanctuary sealing a mágusoknak a szentélyben.

Párbeszéd:

  • Pottur: Hé, te zöldfülű, ott! Van bármid ami a hasznunkra válhat? Ha igen, gyere és beszélj velem!

Párbeszéd:

  • Pottur: Üdv ismét katona. Azóta se volt szerencsénk. Találtál valamit Garoth múltjáról?
  • Pottur: ... Értem. Fogalmunk se volt róla hogy beszennyeződött. Még egy pillanatra se gondoltunk bele!
  • Pottur: Nos, ha csak ennyi, akkor ez egy egyszerű eset lehet...
  • Pottur: Siker!
  • Pottur: El sem hiszem hogy ez ilyen egyszerű volt. A varázslat olyan is lehet mintha egy négyzetet tennél bele egy körbe, csak meg kell változtatnod a taktikádat . Köszönjük a segítségedet katona.

Apróságok[edit | edit source]