Sister City/nl

From Wynncraft Wiki
Jump to: navigation, search
Zusterstad
QuestBook.png
Quest Informatie
Lengte Kort
Locatie Detlas
Level 28
Beloning Als volgt

Sister City is een makkelijke level 28 quest die gefocust is op de "zusterrelatie" van Detlas en Selchar.

Preview[edit | edit source]

In deze quest leer je in het kort over de zandloper van Detlas en de geschiedenis van Selchar, een stad in de oceaan gebaseerd op Detlas. Lil legt uit dat de zandloper in het midden van Detlas bijna geen zand meer heeft, en daarom hard wat extra Zandloperzand nodig heeft. Lil vraagt de speler om naar Selchar te reizen en wat Zandloperzand mee terug te nemen.

Fase 1[edit | edit source]

» Praat met Lil in Detlas.

Dialoog:

  • Lil: Ik ben blij je te zien! Detlas heeft je hulp nodig!
  • Lil: Zie je deze gigantische zandloper? Het verliest zijn zand, en binnenkort, zal hij leeg zijn!
  • Lil: Gelukkig, is een andere stad gebouwd, gebaseerd op Detlas, de oceaanstad Selchar.
  • Lil: Ze hebben daar een soortgelijke zandloper. Ik weet zeker dat ze het niet erg zouden vinden als we wat van hun zand pakten, het is ten slotte toch magie.
  • Lil: Het is midden in de oceaan. Denk je dat je daar voor ons heen kan? Neem dan [12 Zandloperzand] mee.

Fase 2[edit | edit source]

» Vind 12 Zandloperzand dat verschijnt rond de zandloper in Selchar.

Fase 3[edit | edit source]

» Breng 12 Zandloperzand naar Lil.

Dialoog:

  • Lil: Perfect! Dit is precies wat ik wilde.
  • Lil: Bedankt voor je hulp. Hier, neem dit als beloning voor je harde werk.

Tips[edit | edit source]

  • Als je van tevoren in Selchar moet zijn, neem dan alvast wat zandloperzand mee, zodat je deze quest makkelijk af kan ronden.
  • Vind in Nemract de Seasail verkoper bij de haven en koop een Selchar Pas. Hiermee kan je gebruik maken van de V.S.S. Seaskipper voor snel reizen naar to Selchar.
  • Vind de gigantische zandloper die lijkt op die in het midden van Detlas, je zal eromheen zand op de grond zien liggen.

Trivia[edit | edit source]

  • De quest zei vroeger dat Detlas was gebaseerd op Selchar, maar dit kwam in tegenstrijd met vele andere fragmenten in de verhaallijn van de game, en is daarom veranderd.