Poisoning the Pest/uk

From Wynncraft Wiki
Jump to: navigation, search
Отруєння шкідників
QuestBook.png
Інформація про квест
Тривалість Короткий
Розташування Ragni
Рівень 2
Нагорода Ви отримаєтете

Poisoning the Pest це короткий Квест 2 рівня, в центрі якого - ферма біля Ragni.

Попередній перегляд[edit | edit source]

Фермер Cevalus потребує допомоги гравця щоб знищити зіпсованих шкідників, що спустошують його ферму. Гравцю дають завдання отруїти ферму щоб позбутися зіпсованого батька фермера.

Етап 1[edit | edit source]

» Поговори з Farmer Cevalus біля Ragni.

 Місцезнаходження   Farmer Cevalus   X   -755   Y   67   Z   -1660 

Діалог:

  • Farmer Cevalus: О, ти схожий на новобранця!
  • Farmer Cevalus: Приємно спостерігати як армія росте з кожним днем. Колись у неї був час і для нас, звичайних громадян.
  • Farmer Cevalus: Ми ж маємо битися проти зіпсованих також! До речі про них...
  • Farmer Cevalus: Нещодавно мій дорогий батько відійшов у кращий світ, тож я його похоронив. Що ж, він уже не в могилі, порча дісталась до його тіла.
  • Farmer Cevalus: Порча впливає дивним чином на різні речі. Вона іноді оживляє мертвих і заставляє їх битися проти живих.
  • Farmer Cevalus: Ми не можемо битися з ними напряму - нам слід використати мою нову систему зрошення з Corkus`у, щоб отруїти шкідників! У мене є лишній [1 Crate of Rat Poison] біля дому...
  • Farmer Cevalus: Сподіваюсь, ти будеш обережним на моїй фермі, оживлене тіло мого батька може кидатися в тебе вогняними кулями, щоб убити тебе... Саме так, вогняними кулями. Хто ж знав що мій батько таке тримав у себе?
  • Farmer Cevalus: Якщо ти отруїш резервуар з водою на іншій стороні поля ферми, то зможеш побачити, як шкідник повертається до могили!

Етап 2[edit | edit source]

» Знайди в сховищі [1 Crate of Rat Poison].

Етап 3[edit | edit source]

» Отруї резервувар.

Етап 4[edit | edit source]

» Увімкни систему зрошення.

Діалог:

  • Farmer Cevalus: Ти напевно щось зробив, що розсердило шкідника, бо він оскаженів та став агресивнішим!
  • Farmer Cevalus: Поспіши та увімкни систему зрошення на вході до ферми доки він не завдав ще більших збитків!

Етап 5[edit | edit source]

» Поговори з Farmer Cevalus.

Діалог:

  • Farmer Cevalus: Гарно ж ти розправився з тим зіпсованим шибеником, я не знаю як тобі подякувати!
  • Farmer Cevalus: Ти врятував мене від банкротства і допоміг затримати хвилю зіпсованих монстрів, що блукають по провінції.
  • Farmer Cevalus: Візьми цю заслужену нагороду за ризик, на який ти сьогодні пішов.

Підказки[edit | edit source]

  • Контейнер з щурячою отрутою знаходиться біля фермерської хати, що поруч з фермою.
  • Щоб просуватися та не бути вбитим, використовуй перешкоди, щоб захиститися від вогняних куль.

Цікавинки[edit | edit source]

Галерея[edit | edit source]