Poisoning the Pest/nl

From Wynncraft Wiki
Jump to: navigation, search
De plaag vergiftigen
QuestBook.png
Quest Informatie
Lengte Kort
Locatie Ragni
Level 2
Beloning Als volgt

Poisoning the pest is een korte level 2 quest rond een plantage bij Ragni.

Preview[edit | edit source]

Farmer Cevalus heeft je hulp nodig om een corrupte plaag te vernietigen. Kun jij deze plaag overleven?

Fase 1[edit | edit source]

» Praat met Farmer Cevalus vlakbij Ragni.

 Locatie   Farmer Cevalus   X   -755   Y   67   Z   -1660 

Dialoog:

  • Farmer Cevalus: Ah, kijk eens aan! Een verse rekruut!
  • Farmer Cevalus: Goed om te zien dat het leger weer groeit. Het werd tijd dat iemand in het leger tijd had voor de burgers.
  • Farmer Cevalus: We moeten tegen de corruptie vechten weet je! Daarover gesproken...
  • Farmer Cevalus: Nog niet zo heel lang geleden, is mijn vader overleden en heb ik hem hier begraven. Nou, hij is er niet meer. De corruptie heeft zijn lichaam overgenomen.
  • Farmer Cevalus: Corruptie doet nare dingen op vreemde manieren. Het laat de doden opstaan en ze vechten tegen de levenden.
  • Farmer Cevalus: We kunnen niet zomaar tegen hem gaan vechten - We zouden mijn verse Corkiaanse sproeiers kunnen gebruiken om de pest te vergiftigen! Ik heb bij mijn huis nog ergens [1 Krat Rattengif] liggen dat we kunnen gebruiken...
  • Farmer Cevalus: Als je al veilig mijn plantage in kunt komen zal mijn vaders lichaam vuurballen gebruiken om je te doden... Ja, vuurballen. Wie had kunnen denken dat mijn vader dat in zich had!?
  • Farmer Cevalus: Als je het waterreservoir vergiftigt aan de andere kant van de plantage nadat je binnenkomt. kan je zien hoe de pest tot zijn graf is gekomen.

Fase 2[edit | edit source]

» Vind [1 Krat met Rattengif].

Fase 3[edit | edit source]

» Vergiftig het resevoir.

Fase 4[edit | edit source]

» Zet de sproeiers aan.

Dialoog:

  • Farmer Cevalus: Je moet iets gedaan hebben om de pest te irriteren. Het wordt steeds agressiever!
  • Farmer Cevalus: Schiet op en zet de sproeiers aan met de knop vlakbij de ingang van de plantage, voordat de schade nog erger wordt!

Fase 5[edit | edit source]

» Praat met Farmer Cevalus.

Dialoog:

  • Farmer Cevalus: Geweldig gedaan hoe je dat corrupte boeltje hebt opgeruimd! Ik kan je niet genoeg bedanken!
  • Farmer Cevalus: Dankzij jou hoef ik niet in armoede te leven, en je hebt me geholpen om de golven van corrupte monsters die in de provincie rond lopen terug te houden.
  • Farmer Cevalus: Neem deze welverdiende beloning voor al het risico dat je genomen hebt vandaag.

Tips[edit | edit source]

  • Het krat met rattengif is vlakbij het huis van de boer, naast het veld..
  • Om vooruit te gaan zonder dood te gaan, is het handig om obstakels te gebruiken om je te beschermen tegen de vuurballen.

Trivia[edit | edit source]

  • Deze quest is de vervanging van de Stelende Ratten quest in de 1.17 Dungeons en Ontdekkingen Update.
  • Dit is de eerste quest waarbij de speler te maken krijgt met cutscenes.

Gallerij[edit | edit source]