Poisoning the Pest/cs

From Wynncraft Wiki
Jump to: navigation, search
Trávení škůdců
QuestBook.png
Informace o úkolu
Délka Krátká
Location Ragni
Level 2
Odměna Následující:

Trávení škůdců je krátký úkol pro level 2, odehrávající se na farmě blízko Ragni.

Úvod[edit | edit source]

Farmář Cevalus potřebuje hráčovu pomoc s ničením nakaženého nemrtvého zamořující jeho farmu. Hráč je požádán o otrávení farmy, aby se zbavil nakaženého otce farmáře.

Část 1[edit | edit source]

» Promluv si s farmářem poblíž farmy.

 Location   Farmář Cevalus   X   -755   Y   67   Z   -1660 

Dialog:

  • Farmář Cevalus: Á, ty vypadáš jako nový rekrut!
  • Farmář Cevalus: Je hezké vidět, jak armáda opět roste. Je to dlouho, co měl někdo z armády čas na nás, občany.
  • Farmář Cevalus: Víš, my také musíme bojovat s nákazou! Když už o tom luvíme...
  • Farmář Cevalus: Nedávno, my milovaný otec nedávno zemřel a byl pohřben vzadu za domem. No, už tam není, nákaza dostala jeho tělo.
  • Farmář Cevalus: Nákaza ovlivňuje různé věci podivným způsobem. Občas dokonce oživí mrtvé a pošle je proti živým.
  • Farmář Cevalus: Nemůžeme s ním bojovat přímo, můžeme místo toho použít moje nové rozstřikovače z Corkusu, abychom otrávili škůdce! Mám přebytečnou [1 Crate of Rat Poison] vedle mého domu.
  • Farmář Cevalus: I když se můžeš bezpečně dostat na mou farmu, mrtvola mého otce na tebe může střílet ohnivé koule... Ano, ohnivé koule. Kdo mohl vědět, že to měl otec v sobě?
  • Farmář Cevalus: Pokud otrávíš nádrž na vodu na druhé straně farmy, mužes sledovat jeho cestu zpátky do hrobu!

Část 2[edit | edit source]

» Najdi [1 Crate of Rat poison].

Část 3[edit | edit source]

» Otrav nádrž

Část 4[edit | edit source]

» Zapni rozstřikovače.

Dialog:

  • Farmář Cevalus: Musel jsi udělat něco, co to naštvalo, protože je to rozzuřené a ještě víc agresivní!
  • Farmář Cevalus: Pospěš si a zapni rozstřikovače tlačítkem blízko vchodu do farmy, než může udělat víc škody!

Část 5[edit | edit source]

» Promluv si s farmářem Cevalem.

Dialog:

  • Farmář Cevalus: Dobrá práce s odstraňováním nakaženého škůdce, nemůžu se ti dostatečně odvděčit!
  • Farmář Cevalus: Pomohl jsi mi nedostat se do chudoby a také jsi pomohl udržet nakažená monstra této provincie.
  • Farmář Cevalus: Vezmi si tuto zaslouženou odměnu za nebezpečnou práci, kterou jsi dneska udělal.

Tipy[edit | edit source]

  • Krabice s jedem je přímo před domem nalevo od farmáře.
  • Pokud nechcete umřít na poli, využívejte překážky, abyste se vyhnuli ohnivým koulím.

Drobnosti[edit | edit source]

Gallery[edit | edit source]