As part of the Unified Community Platform project, your wiki will be migrated to the new platform in the next few weeks. Read more here.

Pit of the Dead (Quest)/hu

From Wynncraft Wiki
Jump to: navigation, search
A Halottak Árka
QuestBook.png
Küldetés infó
Hosszúság Rövid
Helyszín A Halottak Árka
Province [[{{{province}}}]]
Szint 23
Starter NPC [[{{{npc}}}]]
Jutalom As follows:

A következőek:

A Halottak Árka egy rövid, 23-as szintű küldetés, amely a Halottak Árkánál helyezkedik el.

Előzmény[edit | edit source]

Merloni megkéri a játékost, hogy vizsgálja meg a misztikus Halottak Árkát. A hely az első romlott támadások során elhunyt bányászok sírhelyeként szolgál.

1. Szakasz[edit | edit source]

» Beszélj Merlonivel a Halottak Árkánál.

Párbeszéd:

  • Merloni: Üdvözletem. Nem számítottam rá, hogy bárki is idejöjjön. Feltételezem, nem tudod ennek az ároknak a történetét...
  • Merloni: Ez a hely az, ahol a szegény bányászokat temették el akik felfedezték az Alvilág kapujától.
  • Merloni: Akik nem haltak meg, pedig ki lettek végezve a romlottság hozta súlyos elmebajuk miatt.
  • Merloni: A lelkeik azóta is kísértik ezt a sírhelyet, és megfertőzik azoknak az embereknek a fejét, akik háborgatni merik őket. Nem túl szép.
  • Merloni: Azonban, a szóbeszédek alapján, amiket hallottam, aki megmártózik a vizeikben és elfogadtatja magát velük félelmet nem mutatva, azt csodálni fogják.
  • Merloni: Lehetséges, hogy a szentély, amiről mindig annyit hallok kapcsolatban van ezzel? Látszólag ennek a lyuknak a méllyén található.
  • Merloni: Tisztelem azt aki felülkerekedik a halálon, és még baráttá is teszi a halottakat. Adok majd neked valamit, ami érdekelhet, ha sikerrel jársz.

2. Szakasz[edit | edit source]

» Derítsd fel az árkot, és találd meg a rejtett szentélyt; majd jelents vissza Merloninak.

Párbeszéd:

  • Merloni: Míly lenyűgöző! Itt a jutalmad. Nemract környékén járkáltam, mikor is ezt találtam. Lehet, egy csontvázról hullott le!

Tippek[edit | edit source]

  • Az árokban majd találsz egy hidat, amellyen nem lehet keresztül menni. Le kell, hogy ess, ahhoz hogy lejuss a barlang alsóbb szintjére.
  • Ha végig rohansz az árokban, akkor nagy eséllyel nem leszel eltalálva.