Hi Gamepedia users and contributors! Please complete this survey to help us learn how to better meet your needs in the future. We have one for editors and readers. This should only take about 7 minutes!

Pit of the Dead (Quest)/hu

From Wynncraft Wiki
Jump to: navigation, search
A Halottak Árka
QuestBook.png
Küldetés infó
Hosszúság Rövid
Helyszín A Halottak Árka
Szint 23
Jutalom A következőek:

A Halottak Árka egy rövid, 23-as szintű küldetés, amely a Halottak Árkánál helyezkedik el.

Előzmény[edit | edit source]

Merloni megkéri a játékost, hogy vizsgálja meg a misztikus Halottak Árkát. A hely az első romlott támadások során elhunyt bányászok sírhelyeként szolgál.

1. Szakasz[edit | edit source]

» Beszélj Merlonivel a Halottak Árkánál.

Párbeszéd:

  • Merloni: Üdvözletem. Nem számítottam rá, hogy bárki is idejöjjön. Feltételezem, nem tudod ennek az ároknak a történetét...
  • Merloni: Ez a hely az, ahol a szegény bányászokat temették el akik felfedezték az Alvilág kapujától.
  • Merloni: Akik nem haltak meg, pedig ki lettek végezve a romlottság hozta súlyos elmebajuk miatt.
  • Merloni: A lelkeik azóta is kísértik ezt a sírhelyet, és megfertőzik azoknak az embereknek a fejét, akik háborgatni merik őket. Nem túl szép.
  • Merloni: Azonban, a szóbeszédek alapján, amiket hallottam, aki megmártózik a vizeikben és elfogadtatja magát velük félelmet nem mutatva, azt csodálni fogják.
  • Merloni: Lehetséges, hogy a szentély, amiről mindig annyit hallok kapcsolatban van ezzel? Látszólag ennek a lyuknak a méllyén található.
  • Merloni: Tisztelem azt aki felülkerekedik a halálon, és még baráttá is teszi a halottakat. Adok majd neked valamit, ami érdekelhet, ha sikerrel jársz.

2. Szakasz[edit | edit source]

» Derítsd fel az árkot, és találd meg a rejtett szentélyt; majd jelents vissza Merloninak.

Párbeszéd:

  • Merloni: Míly lenyűgöző! Itt a jutalmad. Nemract környékén járkáltam, mikor is ezt találtam. Lehet, egy csontvázról hullott le!

Tippek[edit | edit source]

  • Az árokban majd találsz egy hidat, amellyen nem lehet keresztül menni. Le kell, hogy ess, ahhoz hogy lejuss a barlang alsóbb szintjére.
  • Ha végig rohansz az árokban, akkor nagy eséllyel nem leszel eltalálva.