Hello there! We are conducting a survey to better understand the user experience in making a first edit. If you have ever made an edit on Gamepedia, please fill out the survey. Thank you!

Maltic's Well/sv

From Wynncraft Wiki
Jump to: navigation, search
Maltics Brunn
QuestBook.png
Uppdrags Info
Längd Kort
Plats Maltic
Level 18
Belöning Följande:

Maltic's Brunn är en gammal och söndervittrande brunn i den lilla Staden Maltic och namnet på ett kort level 18 uppdrag som utspelar sig i och vid denna brunn.

Introduktion[edit | edit source]

Rynend, en av stadens invånare, ber dig undersöka brunnen för att see om den innehåller något som är till fara för staden. Undersök brunnen för att motta Maltics Rekommendationsbrev, ett uppdrags item som behövs för ett uppdrag längre fram.

Steg 1[edit | edit source]

» Prata med Rynend i Maltic

 Plats   Maltic   X   -568   Y   48   Z   -1922 

Dialog:

  • Rynend: Snälla hjälp oss! Mitt namn är Rynend, och jag är en av de många fattiga byborna i denna staden.
  • Rynend: Sedan förra veckan har en ond häxa gjort sig bekväm i vår brunn.
  • Rynend: Vi är inte starka nog att döda den, och detta är vår enda vattenkälla.
  • Rynend: Snälla gör någonting. Visa mig bevis för att du dödat henne så ska jag belöna dig ordentligt!

Steg 2[edit | edit source]

» Undersök den gamla Maltic brunnen.

Steg 3[edit | edit source]

» Besegra häxan som gömmer sig i brunnen.

Steg 4[edit | edit source]

» Återvänd till Rynend med vad du hittat.

Dialog:

  • Rynend: Du gjorde det! Tack så mycket! Vår stad kommer för alltid vara dig tacksam.
  • Rynend: Dock... vi är inte särskilt rika, de flesta av våra invånare lämnade staden år sedan för att göra sig rika i Detlas.
  • Rynend: Snälla, ta detta [1 Maltic Rekommendationsbrev]. Jag är säker på att det kommer att hjälpa dig nån' dag!