Hello there! We are conducting a survey to better understand the user experience in making a first edit. If you have ever made an edit on Gamepedia, please fill out the survey. Thank you!

Maltic's Well/nl

From Wynncraft Wiki
Jump to: navigation, search
Maltic's Put
QuestBook.png
Quest Informatie
Lengte Kort
Locatie Maltic
Level 18
Beloning Als volgt

Maltic's Well is een oude en afbrokkelende put in het kleine dorpje Maltic, en de titel van een makkelijke level 18 quest.

Preview[edit | edit source]

Rynend, een bewoner van het dorp, vraagt je om de put te onderzoeken om uit te vinden of de put een bedreiging is voor het dorp. Onderzoek de put om Maltic's Aanbevelingsbrief, een voorwerp voor een latere quest te ontvangen.

Fase 1[edit | edit source]

» Praat met Rynend in Maltic

 Locatie   Maltic   X   -568   Y   48   Z   -1922 

Dialoog:

  • Rynend: Help ons alsjeblieft! Mijn naam is Rynend, een arme dorpeling in dit dorpje.
  • Rynend: Sinds vorige week woont er een boosaardige heks in onze oude put.
  • Rynend: Wij zijn niet sterk genoeg om haar te doden, en deze put is onze enige waterbron.
  • Rynend: Doe iets alsjeblieft! Breng me bewijs dat ze dood is, en ik zal je groots belonen!

Fase 2[edit | edit source]

» Onderzoek de oude put van Maltic.

Fase 3[edit | edit source]

» Versla de heks die zich verschuilt in de put.

Fase 4[edit | edit source]

» Keer terug naar Rynend.

Dialoog:

  • Rynend: Het is je gelukt! Hartelijk bedankt! Ons dorp zal je eeuwig dankbaar zijn.
  • Rynend: Hoewel... we zijn hier niet echt rijk, de meeste dorpelingen zijn jaren geleden vertrokken om rijk te worden in Detlas.
  • Rynend: Neem alsjeblieft deze [1 Maltic's aanbevelingsbrief], ik weet zeker dat het je op een dag zal helpen!