We are currently performing an upgrade to our software. This upgrade will bring MediaWiki from version 1.31 to 1.33. While the upgrade is being performed on your wiki it will be in read-only mode. For more information check here.

Maltic's Well/hu

From Wynncraft Wiki
Jump to: navigation, search
Maltic Kútja
QuestBook.png
Küldetés infó
Hosszúság Rövid
Helyszín Maltic
Szint 18
Jutalom A következőek:

Maltic Kútja egy rövid, 18-as szintű küldetés, amely Maltic romos, régi kútjában és annak környékén játszódik.

Előzmény[edit | edit source]

Rynend, a város egy lakosa, megkéri a játékost, hogy vizsgálja meg a kutat, lehet-e hogy valami veszélyt jelent a falura nézve. A játékosnak meg kell vizsgálnia a kutat és le kell győznie a kút boszorkányt. Ezzel megkapja Maltic ajánló levelét, amely egy későbbi küldetéshez szükséges.

1. Szakasz[edit | edit source]

» Beszélj Rynendel Malticban.

 Helyszín   Maltic   X   -568   Y   48   Z   -1922 

Párbeszéd:

  • Rynend: Kérlek, segíts rajtunk! Már napokkal ezelőtt kértünk egy Ragni őrt; de az emberek hajlamosak elfelejteni ezt a kis falut.
  • Rynend: Múlt héten egy gonosz boszorkány beköltözött a mi régi kutunkba. Alapból ezzel nem is lenne gond...
  • Rynend: De becsalta a gyerekemet abba kútba! Az egyetlen gyermekemet! Wynnben született, amely Wynn lakosává teszi őt!
  • Rynend: Kérlek tégy valamit! Tudom, hogy Maltic nem olyan fontos nektek embereknek amiért egy falusi falu, de… a fiam!

2. Szakasz[edit | edit source]

» Vizsgáld meg a régi Maltic kutat, és vigyél Rynendnek egy [1 boszorkány üres üvege]-t.

A kút Rynend mellett van, könnyen bele lehet ugrani. Hogy megtaláld a boszorkányt, kövesd a sárgás szilánkokat a földön, majd menj keresztül bármilyen két ajtón, megérkezve a boszorkány kamrájához.

Párbeszéd:

  • Az egyik járatnak a jónak kell lennie...

  • Gyerek: Segítség! Valaki! A boszorkány gonosz!!
  • Boszorkány: Kíváncsi vagyok mikor küldik el az ő híres Ragni őrjüket. Sosem kapsz el!

  • Boszorkány: Nem is értem miért csúfolnak boszorkánynak. Mint tudod, a mágia mindenhol ott van. Az ő apja kicsúfolta a kinézetemet, így a fiát egy grookká(csirke) fogom változtatni!
  • Boszorkány: Kezelj boszorkányként, úgy is fogok viselkedni, cseszd meg! Le kell győznöd a mágikus őreimet hogy megtalálj!

  • Boszorkány: A csudába. Sosem tudtam ezt a varázslatot helyesen megcsinálni. Nos, ki kell találnod a helyes utat, öm, te idióta! Fordulj vissza, mert, uh...
  • Boszorkány: ...mert ha a rossz ajtót választod akkor, egy visszataszító fenevadhoz kerülsz! Mégpedig a, um...a Fenevad-Ami-Ragni-Őröket-Eszik-Tízórairahoz!!

  • Boszorkány: Oh...nem gondoltam volna, hogy ezzel át tudlak verni. Tudod, én nem vagyok annyira jó a varázslatok terén. Én csak egyszerűen szeretem a csúcsos sapkákat és a szemölcsöket.
  • Boszorkány: Talán ha azok a falusiak nem lettek volna olyan undokok, nem lennék arra kényszerülve hogy itt éljek.
  • Boszorkány: Tudom hogy ez bűn, de az apja, meg az egész falu úgy vadászik rám, mint egy veszett kutyára!
  • Boszorkány: Nem is akartam ezt a fiút grookká változtatni. Fogadjunk, nem is tudnám még egy tollá se változtatni. Mármint, csak nézd...
  • Gyerek: Aiyeeee! Mi történik veleeeeeem?!
  • Boszorkány: ...a mindenit, ez működött??? Végre egyszer varázsoltam egyet ebben a nyomorult életben!!
  • Boszorkány: V-várj, ez nem jó, te... Nem! Sosem visszel ki innen élve!

  • Gyerek: Köszönöm, hogy megmentettél a boszorkánytól... Legelőször kedves volt, még sütit is sütött nekem, de haza akartam már menni.

  • Rynend: Fiam! Mi történt odalent? Erh, nem is egy boszorkány, mi?
  • Rynend: Kizárt! Sapkát viselt és szemölcsei is voltak! Gondolom már túl késő… Köszönöm a segítségedet!
  • Rynend: Kérlek vedd el ezt az 1 Maltic ajánló levelét, biztos vagyok benne, hogy valamikor ez a hasznodra fog válni!