Lost Tower/hu

From Wynncraft Wiki
Jump to: navigation, search
Elvesztett Torony
QuestBook.png
Küldetés infó
Hosszúság Rövid
Helyszín Nemract
Szint 26
Jutalom A következőek:

Az Elvesztett Torony egy Ó Nemractra összpontosuló, rövid, 26-os szintű küldetés.

Előzmény[edit | edit source]

Egy torony Ó Nemract területén Laen felmenőinek otthonául szolgált. Azonban, valami a toronyban maradt, amit visszakéne adni Leannek. Erre a feladatra a játékost kéri meg.

1. Szakasz[edit | edit source]

» Beszélj Leannel Nemractban.

Párbeszéd:

  • Laen: Helló, kalandor! Nem bánnád, ha megkérnélek valamire? Van egy kisebb problémám.
  • Laen: Egy jó ideje, mielőtt még Ó Nemract le nem lett rombolva, a családom birtokában volt egy érdekes könyv, mely helyek és lények nagy erejének tudását tartalmazta.
  • Laen: Sajnálatosan, egy lény azt ellopta a háború alatt, amely később a város elpusztulásához vezetett. Senki se látta a könyvet azóta.
  • Laen: Ha segítesz, akkor kérlek hozz nekem egy [1 csontok könyve]-t, a könyv bizonyára egy csontváz kezei között van egy régi toronyban, Ó Nemractban.
  • Laen: Had lássam, hogy megtudod e találni a tornyot. Bizonyára valamelyik csontváznál lesz a könyv.

2. Szakasz[edit | edit source]

» Találd meg az elvesztett tornyot Ó Nemractban.

 Helyszín   Elvesztett torony   X   185   Y      Z   -1885 

3. Szakasz[edit | edit source]

» Találd meg a csontok könyvét a toronyban.

4. Szakasz[edit | edit source]

» Vidd vissza a könyvet Laennek.

 Helyszín   Laen   X   24   Y      Z   -2198 

Párbeszéd:

  • Laen: Nagyszerű! Biztosan érdekes lesz elolvasni; köszönöm!

Tippek[edit | edit source]

  • Légy óvatos! A csontvázok elég sokat tudnak sebezni.
  • Van egy valamelyst eldugott létra a másodikról, a legalsó emeletre, amely egyenest a romlott nekromantához visz.
  • A tornyon belül próbálj egyre mélyebbre menni, a romlott nekromanta a legalsó szinten tartózkodik, akinál a csontok könyve van.

Apróságok[edit | edit source]

  • Eredetileg a csontok könyvét Nyris-nek kellett odaadni Almujban, egészen az 1.12-es frissítésig, mikor is megváltoztatták Laenre.