King's Recruit/uk

From Wynncraft Wiki
Jump to: navigation, search

Новобранець короля
QuestBook.png
Інформациія про квест
Складність Середня
Розташування Ragni
Рівень 1
Нагорода Ви отримаєте

King's Recruit це початковий квест для Wynncraft. Квест середньої складності 1 рівня. Це коротке навчання, котре вводить гравця в основну концепцію гри.

Етап 1[edit | edit source]

» Поговори з Caravan Driver.

 Location   Fruma   X   -1579   Y   51   Z   -1623 

Діалог:

  • Caravan Driver: Нарешті ти проснувся! Всі вже пішли далеко вперед.
  • Caravan Driver: Тобі треба буде пройти прямо до кордону.
  • Caravan Driver: Король чекає на тебе в місті Ragni. Ці ворота - вхід в провинцію Wynn, так що замок недалеко звідси.
  • Caravan Driver: Я чув, що дорога до замку небезпечна, але, на щастя, ти озброєний.
  • Caravan Driver: Вибач, що не зможу вести тебе далі. Ось, візьми трохи грошей в подорож. Купи собі броні на ці гроші.

Етап 2[edit | edit source]

» Іди по доріжці до замку.

Діалог:

  • Ragni Knight: Іди в замок, ми розберемось з цією нежиттю!

Етап 3[edit | edit source]

» Ввійди в замок.

Діалог:

  • Ragni's King: Я бачу ти прийшов цілим і непошкодженим, новобранець. Чудово, іди й поговори зі мною для подальших наказів.

Етап 4[edit | edit source]

» Поговори з Ragni's King.

Діалог:

  • Ragni's King: Ти напевно і є тим самимм останнім новобранцем! Радий тебе бачити. Як ти кажеш тебе звати?
  • Ragni's King: Яке дивне ім'я. В любому випадку, ласкаво прошу в провінцію Wynn!
  • Ragni's King: Зараз ми у величному місті Ragni, одному з найстарших і найвпливовіших міст цілої провінції!
  • Ragni's King: Твоя робота, як солдата - зупинити ріст числа монстрів, котрі спустошують провінцію.
  • Ragni's King: Ти напевно хочеш трохи потренуватись, перед тим, як іти в бій. Щодня вмирає багато солдатів...
  • Ragni's King: ... Гаразд, удачі! Если ти загубився, то використай карту map.wynncraft.com, вона дуже корисна, якщо не знаєш куди іти.
  • Ragni's King: Візьми цей [1 сувій телепортації в Ragni]! Він верне тебе сюди, якщо ти його використаєш.

Цікава інформація[edit | edit source]

  • З усіх квестів, це єдиний, котрий вам обов'язково треба пройти.
  • Через розташування каравану, незрозуміло до якої провінції він відноситься - Fruma чи Wynn.