King's Recruit/hu

From Wynncraft Wiki
Jump to: navigation, search
Attention: This page is still under construction and is incomplete.
A Király Újonca
QuestBook.png
Küldetés infó
Hosszúság Közepes
Helyszín Ragni
Szint 1
Jutalom A következőek:

A Király Újonca a Wynncraft kezdő küldetése. Egy közepes, 1-es szintű küldetés. Egy rövid kis oktatás, ami bemutatja a játék alapkoncepcióját.

1. Stádium[edit | edit source]

» Beszélj a Karaván Vezetővel.

 Helyszín   Ragni Külvárosa   X   -1579   Y   51   Z   -1623 

Dialógus:

  • Karaván Vezető: Na végre, hát felébredtél! Már mindenki előrement.
  • Karaván Vezető: Csak ilyen messze megyünk, egyenesen a határhoz.
  • Karaván Vezető: A Király Ragniban vár rád. Az a kapu jelzi WynnProvincia határát, szóval a kastély nem lehet valami messze.
  • Karaván Vezető: Azt hallottam, hogy az út veszélyes a kastélyig, de szerencsére fel vagy fegyverezve.
  • Karaván Vezető: Elnézést hogy nem tudtunk egészen a kastélyig vinni , tessék itt egy kiss visszafizetés. Használd arra, hogy vegyél magadnak valami páncélt.

2. Stádium[edit | edit source]

» Menj az úton a kastélyig.

Dialógus:

  • Ragni Lovag: Irány a kastély, mi majd elintézzük az élőhalottakat!

3. Stádium[edit | edit source]

» Menj be a kastélyba.

Dialógus:

  • Ragni Királya: Látom biztonságban megérkeztél, friss újonc. Kiváló, gyere beszélj velem egy kis útbaigazításért.

4. Stádium[edit | edit source]

» Beszélj a Királlyal.

Dialógus:

  • Ragni Királya: Te biztosan az utolsó újonc vagy! Végre, örülök hogy megismerhetlek. Mit is mondtál, mi a neved?
  • Ragni Királya: Mily különös név. Ezt féretéve, üdvözöllek Wynn provinciában!
  • Ragni Királya: Ez Ragni nemesi erődje, az egyik legidősebb és legnagyobb befolyással bíró város a provinciában!
  • Ragni Királya: A te munkád Wynn katonájaként, hogy megállítsd a szörnyek sokasodását akik pusztítják a provinciát.
  • Ragni Királya: Biztos szeretnél még edzeni, bár. Sok élet elveszik minden egyes nap...
  • Ragni Királya: ... Mindenesetre, sok szerencsét! Ha eltévednél, használd a map.wynncraft.com mivel elég haszon ha nem tudo merre vagy hova kéne menned.
  • Ragni Királya: Fog ezt az 1 Ragni Teleportációs Tekercset is! Ha elhasználod, rögtön visszafog hozni ide.

Apróságok[edit | edit source]

  • Az összes küldetésből, ez az egyetlen amit kötelezően teljesítened kell.
  • A karaván területének helyzete miatt, nemtudni, hogy Fruma vagy Wynn provinciák része lenne-e.