King's Recruit/fi

From Wynncraft Wiki
Jump to: navigation, search
Kuninkaan Alokas
QuestBook.png
Tehtävä info
Pituus Keskipitkä
Sijainti Ragni
Taso 1
Palkkio Seuraavasti

Kuninkaan Alokas on Wynncraftin aloitus tehtävä. Se on ensimmäisen tason keskipitkä tehtävä ja lyhyt tutoriaali joka esittää pelaajalle pelin peruskonseptit.

Vaihe 1[edit | edit source]

» Puhu Karavaanin ajajalle.

 X   -1579   Y   51   Z   -1623 

Dialogi:

  • Karavaanin ajaja: Olet vihdoinkin hereillä! Kaikki menivät jo edeltä.
  • Karavaanin ajaja: Tämä on niin pitkälle kuin menemme, suoraan rajalle.
  • Karavaanin ajaja: Kuningas odottaa sinua Ragnissa. Tuo portti merkkaa Wynn provinssin sisäänkäynnin, joten linna ei voi olla enää kovin kaukana.
  • Karavaanin ajaja: Olen kuullut, että tie linnalle on vaarallinen, mutta onneksi olet varustautunut!
  • Karavaanin ajaja: Pahoittelen ettemme voinut viedä sinua perille asti, tässä sinulle pieni korvaus matkasta. Osta sillä itsellesi haarniska.

Vaihe 2[edit | edit source]

» Kulje pitkin tietä linnalle päin.

Dialogi:

  • Ragnin Ritari: Mene linnalle, me huolehdimme näistä epäkuolleista!

Vaihe 3[edit | edit source]

» Mene linnan sisälle.

Dialogi:

  • Ragnin Kuningas: Olet näkojään saapunut perille turvallisesti uusi alokas! Mahtavaa, tule puhumaan kanssani raportista.

Vaihe 4[edit | edit source]

» Puhu Kuninkaalle. Dialogi:

  • Ragnin Kuningas: Sinä kai olet viimeinen alokkaisista! Mukava tavata sinut viimeinkin. Mikä sanoit nimesi olevan?
  • Ragnin Kuningas: Todella erikoinen nimi. Joka tapauksessa, tervetuloa Wynnin provinssiin!
  • Ragnin Kuningas: Tämä on Ragnin jalo linnake, yksi vanhimmista ja vaikutus valtaisimmista provinssissa!
  • Ragnin Kuningas: Sinun työ Wynnin sotilaana on pysäyttää provinssin riehuvien hirviöiden kasvu.
  • Ragnin Kuningas: Haluat ehkä harjoitella vähän enemmän etukäteen. Olemme menettäneet monia joka päivä.
  • Ragnin Kuningas: ... Joka tapauksessa, onnea! Jos eksyt, käytä map.wynncraft.com, se on todella käytännöllinen jos et tiedä minne mennä.
  • Ragnin Kuningas: Ota myös tämä, 1 Ragni Teleportaatiokäärö! Se tuo sinut tänne takaisin jos käytät sen.

Trivia[edit | edit source]

  • Kaikista tehtävistä, tämä on ainut joka sinun on pakko tehdä.
  • Karavaani alueen takia, kohdasta ei tiedetä onko se osa Fruma vai Wynn provinssia