King's Recruit/cs

From Wynncraft Wiki
Jump to: navigation, search
Královský Rekrut
QuestBook.png
Info o úkolu
Délka Střední
Lokace Ragni
Level 1
Odměna Následující:

Královský Rekrut je počáteční úkol Wynncraftu. Je to střední úkol pro level 1. Jedná se o krátký tutoriál, který seznamuje hráče se základními principy hry.

Fáze 1[edit | edit source]

» Promluv s Řidičem Karavany.

 Lokace   Předměstí Ragni   X   -1579   Y   51   Z   -1623 

Rozhovor:

  • Řidič Karavany: Konečně jsi vzhůru! Všichni už šli napřed.
  • Řidič Karavany: Je to tak daleko, kolik jsme ušli, přímo k hranici.
  • Řidič Karavany: Král na tebe čeká v Ragni. Tato brána označuje vstup do provincie Wynn, takže hrad nemůže být daleko odsud.
  • Řidič Karavany: Slyšel jsem, že je to nebezpečná cesta k hradu, ale naštěstí jsi vyzbrojen.
  • Řidič Karavany: Promiň, že jsme tě nemohli vzít celou cestu, tady je částečná náhrada za cestu. Použij ji, aby sis koupil nějakou zbroj.

Fáze 2[edit | edit source]

» Jdi dál po cestě k hradu.

Rozhovor:

  • Rytíř z Ragni: Dostaň se do hradu, my se postaráme o všechny nemrtvé!

Fáze 3[edit | edit source]

» Vstup do hradu.

Rozhovor:

  • Král z Ragni: Vidím, že jsi dorazil v pořádku, nový rekrute. Výborně, pojď a promluv se mnou pro debatu.

Fáze 4[edit | edit source]

» Promluv s Králem z Ragni.

Rozhovor:

  • Král z Ragni: Musíš být poslední rekrut! Konečně tě rád poznávám. Jakže bylo tvoje jméno?
  • Král z Ragni: Jaké zvláštní jméno. Mimochodem, vítej v provincii Wynn!
  • Král z Ragni: Tohle je vznešená pevnost Ragni, jedno z nejstarších a nejvlivnějších měst v provincii.
  • Král z Ragni: Tvoje práce Wynnského vojáka je zastavit růst příšer, které pustoší provincii.
  • Král z Ragni: Možná ale budeš chtít napřed trochu trénovat. Mnoho životů je ztraceno každý den...
  • Král z Ragni: ... V každém případě, hodně štěstí! Pokud se ztratíš, použij map.wynncraft.com, která je velmi užitečná, pokud nevíš kudy jít.
  • Král z Ragni: Vem si také 1 Teleportační Svitek do Ragni! Přenese tě zpět sem, pokud ho použiješ.

Drobnosti[edit | edit source]

  • Ze všech úkolů je tento jediný, který musíte splnit.
  • Vzhledem k umístění oblasti s karavanou není známo, jestli je to součást provincie Fruma nebo Wynn.