King's Recruit/cs

From Wynncraft Wiki
Jump to: navigation, search
Králův Rekrut
QuestBook.png
Informace o úkolu
Délka Dlouhá
Lokace Okolí Ragni
Level 1
Odměna Následující:

Králův rekrut je počáteční úkol na Wynncraftu. Je to první úkol pro nového hráče a je to zároveň stručný návod, který představuje hráčům základy hry.

UPOZORNĚNÍ: Při tvorbě tohoto článku byla použitá třída Lukostřelec. Dialogy, materiály, vytvořená zbraň a jeskynní část úkolu se můžou u jiných tříd mírně lišit.

UPOZORNĚNÍ: Po updatu se tento úkol změnil. Použijte prosím originální verzi.

Část 1[edit | edit source]

» Vystup z karavanu.

Dialog:

  • [1/2] Řidič karavanu: Sakra!
  • [2/2] Tasim: Hej, <hráčovo jméno>! Ty tam - jsi v pořádku? Vypadá to, že jsme na něco narazili.

Dialog:

  • [1/4] Řidič karavanu: Přísahal bych, že pokaždé narazím na ten samý pitomý šutr, když sem jedu.
  • [2/4] Řidič karavanu: Skoro to vypadá, že už mám pěknou hromádku zničených kol.
  • [3/4] Tasim: Chápu to tak, že budeme muset jít až do Ragni pěšky?
  • [4/4] Aledar: Není to tak daleko, půjdeme pořád rovně. <hráčovo jméno>, pokud jsi připravený, vyrazíme.

Část 2[edit | edit source]

» Jdi po cestě vstříc provincii Wynn.

Dialog:

  • [1/4] Tasim: Přátelé, co vlastně o provincii Wynn víte?
  • [2/4] Aledar: To samé, co ty. Že se válka zhoršuje, takže král Ragni rekrutuje nové vojáky z Frumy.
  • [3/4] Tasim: Nikdy předtím jsem provincii Wynn neviděl. Jaká si myslíš, že je?
  • [4/4] Aledar: Myslím, že to brzy zjistíme.

Dialog:

  • [1/4] Tasim: Tohle musí být hraniční brána mezi provinciemi Fruma a Wynn.
  • [2/4] Aledar: Ano, teď můžeme poznat, jaký Wynn doopravdy je a zjistit, jestli jsou příběhy pravdivé.
  • [3/4] Aledar: Tak jdeme.
  • [4/4] Aledar: Tak na co ještě čekáme?

Část 3[edit | edit source]

» Pokračuj skrz provincii Wynn ke hradu.

Dialog:

  • [1/3] Tasim: Tak tohle je Wynn, co?
  • [2/3] Aledar: Vypadá hezky. Válka se zřejmě nedostala až sem.
  • [3/3] Starý muž: Hej, vy tři! Pojďte sem a promluvme si.

Dialog:

  • [1/1] Tasim: Klikněte na starého muže Pravým tlačítkem pro zahájení konverzace.

Část 4[edit | edit source]

» Promluv si se starým mužem.

Dialog:

  • [1/5] Tasim: Pane, jste v pořádku?
  • [2/5] Starý muž: Čekal jsem na vás, jdete pozdě. Narazili jsme na malý problém. Budete si muset sehnat nějaké suroviny.
  • [3/5] Tasim: Myslel jsem, že nic nepotřebujeme. Jak by nám měly suroviny pomoct?
  • [4/5] Starý muž: No, to sis teda myslel špatně. Budete muset sehnat materiály, abyste si mohli opatřit něco k bojování.
  • [5/5] Starý muž: Tamhle vedle té rudy jsem nechal svůj krumpáč. Uhoď ho - tím ho zvedneš. Potom vytěž [2 Copper Ingots] a přines mi je.

Část 5[edit | edit source]

» Sežeň materiály, o kterých ti říkal Starý muž.

Dialog:

  • [1/1] Starý muž: Jen ho uhoď a zvedni. Potom můžeš levým tlačítkem těžit rudu!

Dialog:

  • [1/6] Starý muž: To vypadá přesně jako to, co jsem potřeboval. Stráž mě poslala napřed, abych varoval nově příchozí.
  • [2/6] Starý muž: Obvykle je to tu celkem bezpečné, ale pár nakaženým se sem podařilo dostat.
  • [3/6] Starý muž: Od Portálu je to kus cesty, takže nevím, jak se jim to podařilo. Dokonce se jim podařilo zničit most!
  • [4/6] Starý muž: Stráže mi řekli, abych vás poslal napřed s vytěženou mědí, ať se můžete vybavit.
  • [5/6] Starý muž: Před námi je rafinérie. Vy tři si tam můžete vytvořit zbraně.
  • [6/6] Aledar: Díky za varování. Hádám, že bude lepší, když půjdeme. <hráčovo jméno>, veď nás.

Dialog:

  • [1/1] Aledar: Ten starý muž říkal něco o zničeném mostu. Pojďme se podívat.

Část 6[edit | edit source]

» Prohlédni si zničený most.

Dialog:

  • Tasim: Počkej, stůj! Přece nechceš spadnout přes okraj.
  • Tasim: Pravda, není tu žádná cesta přes rokli, pokud nikdo z vás nebyl ve Frumě náhodou opravář mostů.
  • Aledar: Popřemýšlejte o tom, já si upřímně nepamatuji. Vím, že to zní divně, ale já si nevzpomínám na nic, co jsem dělal doma.
  • Tasim: Ne, nejseš šílenej, mě se to děje taky. Vypadá to, že <hráčovo jméno> není výjimkou.
  • Aledar: Hádám, že to je záhada na jindy.
  • Aledar: <hráčovo jméno>, teď se pojďme podívat, jestli nenajdeme nějakou jinou cestu. Musí tu být něco, díky čemu se dostaneme na druhou stranu.

Část 7[edit | edit source]

» Najdi jinou cestu přes rokli.

Dialog:

  • Tasim: Hádám, že tohle je ta jediná cesta skrz! Jděte přede mnou, půjdu za vámi.
  • Aledar: Přímo před námi je vchod do tunelu. Jakmile se k němu dostaneme, jsme přímo u hradu!

Dialog:

  • Stráž: Á, noví rekruti. Obávám se ale, že zatím nebudete moci projít.
  • Aledar: Co? proč ne?
  • Stráž: Pár nakaženým se nějak povedlo oblehnout tunel. Není bezpečné tam jít beze zbraně. Všichni tři si nejdřív musíte nějaké sehnat.
  • Stráž: Měli byste být schopni použít blízké suroviny a nějaké zbraně si vytvořit.
  • Aledar: Dobrá, vím co máme dělat. <hráčovo jméno>, Tasime, následujte mě.

Dialog:

  • Aledar: Tohle je rafinérie, o které starý muž mluvil.
  • Aledar: Použijte to k vytvoření [2 String] a potom mi je ukaž. Pokud bys potřeboval víc, někde tady je obilí.

Část 8[edit | edit source]

» Zpracuj svoje obilí na [2 String] a přines je k Aledarovi.

Dialog:

  • Aledar: Dobrá práce! Ale tohle je pouze první krok. Teď na další. Následuj mě.
  • Aledar: Teď musíme zpracovat dřevo na prkna. Pokácej nedaleké stromy, pokud potřebuješ víc dřeva.
  • Aledar: Zpracuj dřevo na [2 Wood] a ukaž mi je.

Část9[edit | edit source]

» Zpracuj svoje dřevo na [2 Wood] a přines to k Aledarovi.

Dialog:

  • Aledar: Dobrá, ještě jeden poslední krok. Udělejme to rychle, ať nepřijdem do hradu příliš pozdě.
  • Aledar: Poslední věc, co musíš udělat je použít tento pracovní stůl, abys udělal svoji zbraň.
  • Aledar: Použij 2 string a 1 wood abys vytvořil [1 Bow]. Potom to ukaž stráži.

Část 10[edit | edit source]

» Vytvoř si zbraň a ukaž ji Aledarovi.

Dialog:

  • Aledar: Není to ta nejsilnější zbraň, ale stačí to. Pojďme se podívat, jestli to bude strážci stačit. Pojď, <hráčovo jméno>.

Část 11[edit | edit source]

» Ukaž zbraň strážci a vstup do jeskyně.

Dialog:

  • Stráž: Vypadají v pořádku, doufám, že víte, jak je použít. Můžete projít, ale buďte opatrní, je to tam stále nebezpečné.

Část 12[edit | edit source]

» Pokračuj skrz jeskyni.

Dialog:

  • Tasim: Co se to děje?
  • Tasim: To musí být jeden z těch "nakažených", o kterých se ten starý muž zmiňoval. Nedělejte si starosti, pohybuje se tak pomalu, že nám nemůže ublížit.
  • Tasim: ZAPOMEŇ NA TO! ZABIJ TO!
  • Aledar: Dobrá práce, <hráčovo jméno>! Jdeme.

Dialog:

  • Tasim: Někdo další má blbý pocit..?

Dialog:

  • Aledar: Ale ne...
  • Aledar: <hráčovo jméno>, vem si toho vpředu. My se postaráme to ty dva vzadu!
  • Tasim: Výborná práce, <hráčovo jméno>! Jsme skoro u hradu, tak hejbni kostrou!

Dialog:

  • Tasim: Pozor! Zdá se, že je tu víc nemrtvých!

Část 13[edit | edit source]

» Poslouchej strážcovy rozkazy.

Dialog:

  • Stráž: Konečně nějaké posily! Pomůžete mi, že jo?
  • Aledar: Co se stalo, Zaútočili na tebe nakažení?
  • Stráž: Ne tak úplně, rekrute. Jsem na ně dobře připravený. Problém je v tomhle.
  • Tasim: Tohle vážně není jediná cesta skrz, že jo?
  • Stráž: Kdyby nebylo mých zranění, Prostě bych použil moji zbraň a seslal KOUZLO na tyhle šutry, abych se jich zbavil.
  • Stráž: Vím, že jste tu noví, ale dochází nám možnosti.
  • Stráž: <hráčovo jméno>, ty jsi <třída>, že? Pojď sem před ten šutr.

Dialog:

  • Stráž: Teď sešli svoje kouzlo "<kouzlo>" tím, že klikneš Right-Left-Right!

Část 14[edit | edit source]

» Pokračuj skrz jeskyni

Dialog:

  • Strážce: Dobrá práce. Teď můžete zamířit ke hradu.

Dialog:

  • Strážce: Počkejte!
  • Strážce: BĚŽTE!

Dialog:

  • Voják: Vypalte z trebuchetu!
  • Strážce: Díky za záchranu.
  • Voják: No, jsem rád, že jste všichni v pohodě vyvázli. Dobře, rekruti, hrad je přímo před vámi!

Část 15[edit | edit source]

» Vstup do hradu.

Dialog:

  • Aledar: Dokázali jsme to. Hádám, že bude lepší jít dovnitř a promluvit si s králem.

Dialog:

  • Král Ragni: Á, vy musíte být ti poslední rekruti. Prosím, pojď ke mně a promluvme si.

Část 16[edit | edit source]

» Promluv si s králem Ragni.

Dialog:

  • Král Ragni: Vítám tě! Tvoji přátelé právě odešli. Řekli mi celkem zajímavý příběh o tom, co se vám třem po cestě stalo.
  • Král Ragni: Vítej v provincii Wynn!
  • Král Ragni: Toto je vznešená pevnost Ragni, jedna z nejstarších a nevlivnějších měst v celé provincii!
  • Král Ragni: Tvoje práce vojáka provincie Wynn je zastavit vzestup monster, které pustoší provincii.
  • Král Ragni: Možná budeš předtím potřebovat trochu trénovat. Hodně životů je ztraceno každý den...
  • Král Ragni: ...Každopádně, hodně štěstí! Pokud se ztratíš, použij mapu map.wynncraft.com protože je velmi užitečná, když nevíš, kam jít.
  • Král Ragni: Vezmi si tento [1 Ragni Teleportation Scroll]! Vezme tě to sem, když ho použiješ.

Drobnosti[edit | edit source]

  • Toto je jediný úkol, který musí každý hráč splnit.
  • Vzhledem k oblasti umístění karavanu není jasné, zda tato oblast patří provincii Fruma nebo Wynn.