Hi Gamepedia users and contributors! Please complete this survey to help us learn how to better meet your needs in the future. We have one for editors and readers. This should only take about 7 minutes!

Infested Plants/no

From Wynncraft Wiki
Jump to: navigation, search
Infested Plants
QuestBook.png
Informasjon om oppdraget
Lengde Kort
Plassering Nivla Woods
Nivå 6
Belønning Som følger

Forhåndsinformasjon[edit | edit source]

Infested Plants (NO: Infiserte Planter) er et kort nivå 6 Oppdrag som starter i Nivla Woods. Den erstattet Spider Cave oppdraget i 1.18, Økonomioppdateringen. I dette oppdraget skal du hjelpe Ope med å finne en helbredende plante. Problemet er at denne planten er ikke akkuratt på et trygt sted ...

Trinn 1[edit | edit source]

» Snakk med Ope.

 Plassering   Nivla Woods   X   -316   Y   72   Z   -1600 

Dialog:

  • Ope: Hallo! Unge reiser.
  • Ope: Jeg ble nylig bitt av en edderkopp! Kan du tro det? Jeg vet det, helt sjokkerende.
  • Ope: Uansett, siden jeg har blitt så syk etter bittet, våger jeg meg ikke inn i en infisert hule fullt med uhyggelige krypdyr for å hente den kurerende planten som kan helbrede meg.
  • Ope: Du ser ut som en slags soldat. Man kan tydelig se det, siden dere soldater har aldri hatt et godt blikk for mote.
  • Ope: Uansett, hulen er litt lenger unna, men den eneste måten å komme seg inn i den er gjennom taket. Jeg har startet med å bygge en veg til hulen i treet bak meg, så lykke til!

Trinn 2[edit | edit source]

» Lokaliser medisinen i edderkopphulen ved å klatre opp i treet bak Ope.

Dialog:

  • Du har vellykket kommmet deg igjennom spindelvevet

» Lokaliser planten og returner til Ope.

Dialog:

  • Ope: Jeg har bokstavelig talt sittet her i timer, vel, kanskje ikke timer, men hvertfall fem minutter!
  • Ope: Takk, selvom du tokk deg god tid skal jeg gi deg en liten belønning.
  • Ope: Ta pengene og dra til Detlas nå, eller? Kanskje du kan kjøpe noen finere klær, siden det trenger du virkelig.