We are currently performing an upgrade to our software. This upgrade will bring MediaWiki from version 1.31 to 1.33. While the upgrade is being performed on your wiki it will be in read-only mode. For more information check here.

Infested Plants/hu

From Wynncraft Wiki
Jump to: navigation, search
Fertőzött Növények
QuestBook.png
Küldetés infó
Hosszúság Rövid
Helyszín Nivla erdő
Szint 6
Jutalom A következőek:

A Fertőzött Növények egy Nivla erdőben kezdődő rövid, 6-os szintű küldetés. A 1.18-as "Economy" frissítésben a Pók Barlang című küldetés helyére került be.

1. Szakasz[edit | edit source]

» Beszélj Ope-vel.

 Helyszín   Nivla erdő   X   -316   Y   72   Z   -1600 

Párbeszéd:

  • Ope: Helló fiatal utazó!
  • Ope: Nemrég megharapott egy pók! Eltudod hinni? Tudom, döbbenetes.
  • Ope: Mindegy. Nem vagyok formában, ahhoz, hogy elkalandozzak egy ilyesztő falmászókkal teli barlangba egy kis gyógynövényért.
  • Ope: Úgy tűnik katona vagy. Kristály tisztán lehet látni. Nektek, katonáknak, sosem a divat volt az erősségetek.
  • Ope: Mindegy is, a barlang egy picit messze van innen ésaz egyetlen út a falombok közt van. Elkezdtem építeni egy felutat itt mögöttem, sok szerencsét!

2. Szakasz[edit | edit source]

» Mássz fel az Ope mögött található fára és találd meg a gyógyszert örző pókokkal teli barlangot.

Párbeszéd:

  • Sikeresen áttörtél a pókhálókon.

3. Szakasz[edit | edit source]

» Találd meg a növényt és vidd vissza Ope-nek.

Párbeszéd:

  • Ope: Órák óta itt várok már rád! Lehet nem órok óta... de legalább öt perce!
  • Ope: Köszönöm, még, ha egy kicsit várnom is kellett. Had adjak egy kis jutalmat.
  • Ope: Vedd el a pénzt és menj Detlasba! Tudsz magadnak vásárolni valami jobb ruhát ott, elkellene már.