Green Gloop/nl

From Wynncraft Wiki
Jump to: navigation, search
Groen Slijm
QuestBook.png
Quest Informatie
Lengte Gemiddeld
Locatie Slijm Grot
Level 31
Beloning Als volgt

Green Gloop is een gemiddelde level 31 missie in Almuj en de omliggende gebieden.

Preview[edit | edit source]

Eluzterp vraagt de speler om wat Slijm te halen.

Fase 1[edit | edit source]

» Praat met Eluzterp bij de Slijm Grot ten oosten van Almuj.

Dialoog:

  • Eluzterp: Oh, hallo! Jij, avonturier, hier! Zou je me willen helpen?
  • Eluzterp: Kijk, deze grot achter me heeft me de laatste tijd wat problemen opgeleverd.
  • Eluzterp: Er wonen speciale slijmmonsters daarbinnen, en ze droppen een speciaal soort slijm dat erg lekker kan zijn als je het in een drankje brouwt!
  • Eluzterp: Ze heten glibberige slijmmonsters, en ze zitten helemaal achterin. Een vriend van me drinkt hun slijm als water, en hij weigert om zonder het te werken.
  • Eluzterp: Maar de slijmmonsters zijn een ongeveer een maand geleden sterker geworden. Ik kan hun slijm niet meer halen, ik ben al een paar keer bijna dood gegaan!
  • Eluzterp: Jij, in tegendeel, bent veel beter bewapend dan ik. Hopelijk kan jij het doen.
  • Eluzterp: Als je besluit om me te helpen, zal je een speciaal voorwerp moeten hebben om het slijm te verzamelen, omdat het slijm in de lucht snel opdroogt.
  • Eluzterp: Een glasblazer genaamd Yodbon, kan het voor je maken. Hij woont in een huis voor de bank in Almuj.
  • Eluzterp: Ik zal [8 Slijm] nodig hebben omdat we veel te drinken moeten hebben. Als je helpt, zal ik het hem vertellen, dan zal hij je waarschijnlijk toegang geven tot zijn winkel.

Fase 2[edit | edit source]

» Praat met Yodbon in Almuj.

Dialogue:

  • Yodbon: Welkom in Yodbon's Glasblazerij, wat kan ik v-
  • Yodbon: Oh, nog een avonturier, he...
  • Yodbon: De laatste tijd zijn er al zo veel gekomen, vragend om een verdomde Slijm Verzamelaar...
  • Yodbon: Is mijn broer weer gestopt met werken? Hij is echt verslaafd aan dat slijm...
  • Yodbon: In ieder geval, als ik een scooper voor je moet maken zal je [5 zacht zand] moeten halen.
  • Yodbon: Kom terug als je het hebt. Je kan het opgraven bij de hopen zand in de woestijn.

Fase 3[edit | edit source]

» Breng 5 Zacht Zand naar Yodbon.

Dialoog:

  • Yodbon:Je bent terug, zie ik.
  • Yodbon: Oke geef het en ik zal de scooper maken.
  • Yodbon: ..Hier. Geen idee waarom hij dat spul wil. Misschien is het gewoon een aparte smaak...

Fase 4[edit | edit source]

» Ga de Slijm Grot in achter Eluzterp en verzamel 8 Slijm.

Dialoog:

  • Eluzterp: Oh, te bent terug! Goed om te zien. Heb je een volle Slijm Verzamelaar?
  • Eluzterp: Hmm, ja, alles lijkt goed. Perfect!
  • Eluzterp: Heel erg bedankt. Eindelijk, Hij zal weer aan het werk gaan... Waarom zijn alle Dorpelingen zo raar?
  • Eluzterp: Nou, dat is niet het punt. Ik zal zorgen dat hij weet dat jij voor zijn laatste bezorging hebt gezorgd.
  • Eluzterp: Hij is meestal in een klein zwart kraampje in de bazaar, met een kelder erbij. Hij zou je nu binnen moeten laten.
  • Eluzterp: En voor de moeite, hier is ook nog iets van mij.

Tips[edit | edit source]

  • Alleen de slijmmonsters aan het einde van de grot hebben het slijm dat je nodig hebt.