Hi Gamepedia users and contributors! Please complete this survey to help us learn how to better meet your needs in the future. We have one for editors and readers. This should only take about 7 minutes!

Grave Digger/hu

From Wynncraft Wiki
Jump to: navigation, search
Sírásó
QuestBook.png
Küldetés infó
Hosszúság Közepes
Helyszín Detlas
Szint 20
Jutalom A következőek:

A Sírásó egy 20-as szintű küldetés, amely Nemractban és a Szentek sora temetőben játszódik.

Előzmény[edit | edit source]

Sayleros, akit Detlas északi kapujánál találsz meg, elmondja a játékosnak, hogy őt megtámadták, testvérét pedig megölték. Sayleros felkéri a játékos segítségét, hogy megtalálja testvére végrendeletét, hogy aztán megkaphassa örökségét. A játékosnak el kell mennie Nemract kikötővárosába, majd ott megtalálnia Drucksh-t, hogy megtalálja Sayleros testvérének végső nyughelyét.

1. Szakasz[edit | edit source]

» Beszélj Sayleros-szal Detlas északi kapujánál.

 Helyszín   Detlas   X   476   Y   67   Z   -1624 

Párbeszéd:

  • Sayleros: Te biza erős egy kaladnornak tűnsz, aki segíteni tudna!
  • Sayleros: Sayleros vagyok. Az életem nagy részét Malticban töltöttem, de egy pár héttel ezelőtt eldöntöttük, hogy a családommal Detlasba költözünk.
  • Sayleros: Viszont, egy pár tolvaj megtámadott minket idefele, és ott kellett hagynom a családomat. A legtöbbjük sajnálatosan meghalt.
  • Sayleros: A testvéremnél volt a végrendelete a harc során. Tudván, hogy ő gazdagnak számított, remélem hogy a vagyona nagy részét megkapom.
  • Sayleros: A teste valahol Nemract környékén ásták el. A tulajdonomban áll egy nagy temető ott, ha elhozod nekem az ő végrendeletét, akkor garantálom, hogy bármikor beléphetsz oda.
  • Sayleros: A második testvérem is túlélte a támadást, ő nem ...öm… akiben annyira megbíznék, de biztos vagyok benne hogy hasznodra válhat.
  • Sayleros: Az ő neve Drucksh. Nagyon szeret beszélni, főleg amikor részeg, remélem ez a hasznodra is válik.
  • Sayleros: Várni fogok a visszatérésedre! Kövesd ezt az utat, akkor biztos hogy Nemractban fogsz kikötni. Sok sikert!

2. Szakasz[edit | edit source]

» Oldd meg, hogy Drucksh beszéljen Sayleros halott testévéről.

 Helyszín   Nemract   X   71   Y   40   Z   -2176 

Párbeszéd:

A részegség ital előtt[edit | edit source]

  • Drucksh: Mmh. g... uh! Oh, helló!.
  • Drucksh: A testvérem? Oh igen, tudom hol van “elásva”, de egyáltalán el akarom neked mondani? Hát nem, ez nem a te dolgod.
Spoiler veszély:' A rejtett szöveg spoilereket tartalmaz arról, hogy hogyan szerezz részegség italt.

A részegség ital után[edit | edit source]

  • Drucksh: Ohh mmhhhgg... a j-j-jó öreg Nemract whiskey!
  • Drucksh: R-rendben van! Remélem nem lesz b-b-bajom ha elmondom...*glugy*.. nos ő a-a...
  • Drucksh: A régi k-k-katedrálisban van, a város szélén. Menj nyugatra, a híd után lesz.
  • Drucksh: Habár, a p-p-pap nem fog egy könnyen beengedni oda...

3. Szakasz[edit | edit source]

» Beszélj a pappal a katedrálisban.

 Helyszín   Szentek sora   X   321   Y   42   Z   -2150 

Párbeszéd:

  • A Pap: Le akarsz jutni a kriptába? Jaj, ez egy nagyon rossz ötlet.
  • A Pap: Ez a hely meg van átkozva, ezért a halottak feltámadnak. Le kellett rombolnunk a lépcsőket, hogy megvédjük az épületet.
  • A Pap: Ha nagyon le akarsz jutni, akkor meg kell tisztítanom, nehogy megrontson téged.
  • A Pap: Hozz nekem 12 Rohadt húst, annyi megteszi. Az Ősi Nemract tele van zombikkal, észak-nyugatra van innen.

4. Szakasz[edit | edit source]

» Hozz 12 rohadt húst a papnak.

Párbeszéd:

  • Pap: Megszerezted az összeset. Kiválló.
  • Pap: Mostmár... "biztonságosnak" kell lennie. Légy nagyon óvatos, a saját felelőségeddel mész be.

5. Szakasz[edit | edit source]

» Öldd meg Sayleros testvérét, hogy megkapd a végrendeletét, és azt vidd el Saylerosnak.

Párbeszéd:

  • Sayleros: Csodálatos! Egy kicsit poros, de megteszi! Tessék, fogadd el ezt hálám jeléül.

Tippek[edit | edit source]