Grave Digger/hu

From Wynncraft Wiki
Jump to: navigation, search
Sírásó
QuestBook.png
Küldetés infó
Hosszúság Közepes
Helyszín Detlas
Szint 20
Jutalom A következőek:

A Sírásó egy 20-as szintű küldetés, amely Nemractban és a Szentek sora temetőben játszódik.

Előzmény[edit | edit source]

Sayleros, akit Detlas északi kapujánál találsz meg, elmondja a játékosnak, hogy őt megtámadták, testvérét pedig megölték. Sayleros felkéri a játékos segítségét, hogy megtalálja testvére végrendeletét, hogy aztán megkaphassa örökségét. A játékosnak el kell mennie Nemract kikötővárosába, majd ott megtalálnia Drucksh-t, hogy megtalálja Sayleros testvérének végső nyughelyét.

1. Szakasz[edit | edit source]

» Beszélj Sayleros-szal Detlas északi kapujánál.

 Helyszín   Detlas   X   476   Y   67   Z   -1624 

Párbeszéd:

  • Sayleros: Te biza erős egy kaladnornak tűnsz, aki segíteni tudna!
  • Sayleros: Sayleros vagyok. Az életem nagy részét Malticban töltöttem, de egy pár héttel ezelőtt eldöntöttük, hogy a családommal Detlasba költözünk.
  • Sayleros: Viszont, egy pár tolvaj megtámadott minket idefele, és ott kellett hagynom a családomat. A legtöbbjük sajnálatosan meghalt.
  • Sayleros: A testvéremnél volt a végrendelete a harc során. Tudván, hogy ő gazdagnak számított, remélem hogy a vagyona nagy részét megkapom.
  • Sayleros: A teste valahol Nemract környékén ásták el. A tulajdonomban áll egy nagy temető ott, ha elhozod nekem az ő végrendeletét, akkor garantálom, hogy bármikor beléphetsz oda.
  • Sayleros: A második testvérem is túlélte a támadást, ő nem ...öm… akiben annyira megbíznék, de biztos vagyok benne hogy hasznodra válhat.
  • Sayleros: Az ő neve Drucksh. Nagyon szeret beszélni, főleg amikor részeg, remélem ez a hasznodra is válik.
  • Sayleros: Várni fogok a visszatérésedre! Kövesd ezt az utat, akkor biztos hogy Nemractban fogsz kikötni. Sok sikert!

2. Szakasz[edit | edit source]

» Oldd meg, hogy Drucksh beszéljen Sayleros halott testévéről.

 Helyszín   Nemract   X   71   Y   40   Z   -2176 

Párbeszéd:

A részegség ital előtt[edit | edit source]

  • Drucksh: Mmh. g... uh! Oh, helló!.
  • Drucksh: A testvérem? Oh igen, tudom hol van “elásva”, de egyáltalán el akarom neked mondani? Hát nem, ez nem a te dolgod.
Spoiler veszély:' A rejtett szöveg spoilereket tartalmaz arról, hogy hogyan szerezz részegség italt.

A részegség ital után[edit | edit source]

  • Drucksh: Ohh mmhhhgg... a j-j-jó öreg Nemract whiskey!
  • Drucksh: R-rendben van! Remélem nem lesz b-b-bajom ha elmondom...*glugy*.. nos ő a-a...
  • Drucksh: A régi k-k-katedrálisban van, a város szélén. Menj nyugatra, a híd után lesz.
  • Drucksh: Habár, a p-p-pap nem fog egy könnyen beengedni oda...

3. Szakasz[edit | edit source]

» Beszélj a pappal a katedrálisban.

 Helyszín   Szentek sora   X   321   Y   42   Z   -2150 

Párbeszéd:

  • A Pap: Le akarsz jutni a kriptába? Jaj, ez egy nagyon rossz ötlet.
  • A Pap: Ez a hely meg van átkozva, ezért a halottak feltámadnak. Le kellett rombolnunk a lépcsőket, hogy megvédjük az épületet.
  • A Pap: Ha nagyon le akarsz jutni, akkor meg kell tisztítanom, nehogy megrontson téged.
  • A Pap: Hozz nekem 12 Rohadt húst, annyi megteszi. Az Ősi Nemract tele van zombikkal, észak-nyugatra van innen.

4. Szakasz[edit | edit source]

» Hozz 12 rohadt húst a papnak.

Párbeszéd:

  • Pap: Megszerezted az összeset. Kiválló.
  • Pap: Mostmár... "biztonságosnak" kell lennie. Légy nagyon óvatos, a saját felelőségeddel mész be.

5. Szakasz[edit | edit source]

» Öldd meg Sayleros testvérét, hogy megkapd a végrendeletét, és azt vidd el Saylerosnak.

Párbeszéd:

  • Sayleros: Csodálatos! Egy kicsit poros, de megteszi! Tessék, fogadd el ezt hálám jeléül.

Tippek[edit | edit source]