Enzan's Brother/uk

From Wynncraft Wiki
Jump to: navigation, search

Брат Ензана
QuestBook.png
Інформація про квест
Складність Легка
Розташування Ragni
Рівень 1
Нагорода Ви отримаєтете

Enzan's Brother це легкий квест для 1 рівня.

Попередній перегляд[edit | edit source]

Цей квест розповідає гравцю про концепт Порошків. Коли гравець підходить до східного виходу з Ragni, він зустрічає Enzan, лицаря, котрий пішов у відставку. В ньго є брат по імені Therck. Enzan відправляє гравця до незадоволеного Therck на вході в Nivla Forest. В конці квесту, Therck дає одну записку, котру можна поміняти на любий порошок на ваш вибір.

Етап 1[edit | edit source]

» Поговори з Enzan на виході з Ragni.

Діалог:

  • Enzan: Я бачу, ти хочеш відправитися в дику місцевість!
  • Enzan: Мене звати Enzan. Я - лицар у відставці. Я витратив більшу частину свого життя борючись за армію цього міста, так же як і ти.
  • Enzan: Я знаю, як тяжко бути новобранцем в наш час, тому в мене є дещо, що тобі допоможе! Що ж, воно не в мене, а в мого брата!
  • Enzan: Іди по цій дорозі. Він стоїть біля входу в Nivla Forest, ти не пройдеш повз нього.
  • Enzan: Скажи йому, що я прислав тебе! Часом він дивно відноситься до незнайомців...

Етап 2[edit | edit source]

» Найди брата Enzan'a Therck біля входу в Nivla Forest, щоб закінчити квест.

Діалог:

  • Therck: Ти не видишь я зайнятий?
  • Therck: Ох, мій брат? Вибач, я не знав.
  • Therck: Що ж, в мене є дещо, що тобі допоможе...
  • Therck: Візьми цю записку. Можеш віддати її тому торговцю в палатці прямо за тобою
  • Therck: Він мені заборгував. Так що ти зможеш поміняти в нього цю записку на любий магічний порошок. Вибери, який більше сподобається.
  • Therck: Проте, тепер тобі потрібен Powder Master, щоб накласти їх на предмет, але він знаходиться в кінці лісу...
  • Therck: Тому... його неможливо пропустити. Ти напевно підеш зараз через Nivla Forest, чи не так?
  • Therck: Звісно, ліс небезпечний, проте велике місто Detlas будет за ним, так що удачі тобі в подорожі!

Підсказка[edit | edit source]

  • Брат Enzan'a, Therck, знаходиттся в кінці Emerald Trail; просто йди по дорозі від східного виходу з Ragni.