Enzan's Brother/cs

From Wynncraft Wiki
Jump to: navigation, search
Enzanův bratr
QuestBook.png
Info o úkolu
Délka Krátká
Lokace Ragni
Level 1
Odměna Následující:

Enzanův bratr je krátký úkol pro level 1.

Přehled[edit | edit source]

Tento úkol seznámí hráče s konceptem Prachů. Jak se hráč přesouvá k východnímu východu z Ragni, setká se s Enzanem, vysloužilým rytířem, který má bratra jménem Therck. Aby udělal z hráče dobrodruha, pošle ho Enzan na setkání s naštvaným Therckem před les Nivla. Na konci úkolu dá Therck hráči 1 papírek, který lze vyměnit zdarma za jakýkoliv prášek dle Vašeho výběru.

Fáze 1[edit | edit source]

» Promluv si s Enzanem poblíž východu z Ragni.

Rozhovor:

  • Enzan: Vidím, že se chceš pustit do divočiny!
  • Enzan: Moje jméno je Enzan a nyní jsem vysloužilý rytíř. Strávil jsem většinu svého života bojováním za armádu Ragni, stejně jako ty.
  • Enzan: Vím, že být rekrutem v této době musí být těžké, takže tady mám něco, co by ti mohlo pomoci! Tedy, já to nemám, ale můj bratr ano!
  • Enzan: Následuj tuto cestu, je u vstupu do lesa Nivla, nemůžeš ho minout. Stačí se vydat na konec cesty okolo identifikátora předmětů.
  • Enzan: Řekni mu, že jsem tě poslal! Někdy se může chovat jako pitomec k cizincům...

Fáze 2[edit | edit source]

» Najdi Enzanova bratra Thercka u vstupu do lesa Nivla, abys dokončil úkol.

Rozhovor:

  • Therck: Nevidíš, že jsem zaneprázdněn?
  • Therck: Á, můj bratr? Promiň, to jsem nevěděl.
  • Therck: Ale ano, doopravdy mám něco, co by ti mohlo pomoci...
  • Therck: Vem si tenhle papírek. Dones ho obchodníkovi přímo za tebou.
  • Therck: Dluží mi laskavost, takže ti ho vymění za magický prášek dle tvého výběru.
  • Therck: Můžeš s ním očarovat svoji zbraň a brnění, abys je udělal silnějšími!
  • Therck: Teď budeš potřebovat Práškového mistra na aplikování prášků, jeden je na konci lesa...
  • Therck: Takže... eh, ho nemůžeš minout. Pravděpodobně jsi už šel přes les Nivla, není-li pravda?
  • Therck: Je to trochu nebezpečné, ale velké město Detlas je za ním, takže hodně štěstí při průchodu!

Tipy[edit | edit source]