Elemental Exercise/no

From Wynncraft Wiki
Jump to: navigation, search
Elemental Exercise
QuestBook.png
Informasjon om oppdraget
Lengde Medium
Plassering Nivla Woods
Nivå 10
Belønning Som følger

Elemental Exercise (NO: Elementær øvelse) er et medium nivå 10 oppdrag som handler om å lære spilleren om de forskjellige elementene.

Forhåndsinformasjon[edit | edit source]

Ragon lager en studie om elementer og vil ha en assistent, deg. Han forteller deg ut du skal drepe et monster som er svak mot ild, og deretter gi han det monsteret etterlot seg.

Trinn 1[edit | edit source]

» Snakk med Ragon i sør-west Nivla Woods.

 Plassering   Nivla Woods   X   -80   Y   67   Z   -1391 

Dialogue:

  • Ragon: Ah! Endelig! Jeg har ventet på at en rekrutt som deg skulle dukke opp.
  • Ragon: Vi driver med eksperimenter for å utvide kampkunnskapen vår.
  • Ragon: Vi har fanget et beist i det buret der. Vi tror at noen spesielle magiske våpen vil gjøre mer skade på den enn andre.
  • Ragon: La meg forklare. Skapningen er en levende trerot og består av store deler jord.
  • Ragon: i teorien burde den være svak mot ild og slike elementære egenskaper er ikke uvanlige.
  • Ragon: Okey, la oss teste det. Ta denne boka og bytt den mot et av våpnene som bruker elementet ild.
  • Ragon: Bruk våpenet mot skapningen og gi meg restene av den slik at jeg kan studere dem.

Trinn 2[edit | edit source]

» Test det ild baserte våpenet ditt på skapningen i buret ved siden av treet.

Dialog:

  • Ragon: Interessant, den fullstendig knuste beistet. Det ser ut som om teoriene våre kanskje var riktige.
  • Ragon: Men ikke et eneste eksperiment er troverdig med bare et forsøk. jeg trenger at du tester våpenet på flere jord-baserte skapninger. De gjemmer seg i en hule bak høyden.
  • Ragon: Vi fant skapningen vi fanget dypt inni hulen, så du må også reise litt dypere inn i hulen.
  • Ragon: Det er en rot i veien, men jeg er sikker på at du kan fikse det. Et godt testgrunnlag ville ha vært [10 Scorched Roots], bare for å være sikker på at teorien stemmer.

Trinn 3[edit | edit source]

» Bring Ragon 10 Scorched Roots fra hulen.

  • Ragon: Hei, våkne!

Dialog:

  • Ragon: Går det bra med deg? Vi kunne føle at hulen kollapset og kom hit så fort som mulig!
  • Ragon: Bakken har blitt slukt av flammer, så du du må finne en annen veg ut av hule.
  • Ragon: Glem de [10 Scorched Roots]. Det er ikke så viktig akkurat nå. Bare kom deg trygt ut! Og, før jeg glemmer det, jeg hadde tenkt til å gi deg dette når du hadde fullført oppgaven, men du burde ta det uansett med tanke på at du nesten døde.

Trinn 4[edit | edit source]

» Finn en annen veg ut av hulen.

Trinn 5[edit | edit source]

» returner til Ragon's leir.

Du burde gå tilbake til leiren og la Ragon vite at du kom deg trygt ut av hulen.

Dialog:

  • Ragon: Det er godt å se at du kom deg ut. Kunne du gi ild våpenet ditt tilbake til Suri og så gi meg hans studie resultater?

Trinn 6[edit | edit source]

» Bytt inn ild våpenet og gi studieresultatene til Ragon.

Dialog:

  • Ragon: Takk skal du ha, jeg tror du kan bruke dette, det er ikke mye, men vi er ikke de mest velstående forskerne her i verden. Beklager for alt trøbbelet du måtte gjennomgå.
  • Ragon: La meg dele resultatet med deg. Det ser ut som om elementære vesen kommer i forskjellige variasjoner og former rundt om i verden, inkludert Gavel.
  • Ragon: Avhengig av hvilken type, så vil de bli sterkere eller svakere til hvilket element du bruker.
  • Ragon: Merk, de vil aldri bli immune til din nøytrale skade, men som du så hos røttene så gjorde ild-våpenet eksponentialt mye mer skade enn våpenet ditt.
  • Ragon: Du kan spesifisere elementet ditt med ferdighetspoengene dine. Vis du skulle ønske å endre dem, så er det et tårn i Wynn hvor du kan gjøre re-sette ferdighetspoengene dine. Det er 5 forskjellige elementer som har blitt funnet så langt:
  • Ragon: luft, torden, jord, ild, og vann. Hver av dem har sin egen nytte. Jeg håper denne informasjonen vil hjelpe deg i krigen, lykke til.

Tips[edit | edit source]

  • Du må ikke faktisk skaffe deg et ild våpen fra ild forhandleren, vis du har et våpen kraftig nok til å drepe skapningen i buret, kan du beholde boken i inventaret ditt og spare litt tid på slutten av oppdraget.

Trivia[edit | edit source]