We are currently performing an upgrade to our software. This upgrade will bring MediaWiki from version 1.31 to 1.33. While the upgrade is being performed on your wiki it will be in read-only mode. For more information check here.

Elemental Exercise/hu

From Wynncraft Wiki
Jump to: navigation, search
Elemi Gyakorlat
QuestBook.png
Küldetés infó
Hosszúság Közepes
Helyszín Nivla erdő
Szint 10
Jutalom A következőek:

Az Elemi Gyakorlat egy 10-es szintű küldetés, amely megtanítja a játékosnak az elemek használatát.

Előzmény[edit | edit source]

Ragon az elemek talumányozóinak vezetője; azt akarja, hogy a játékos segítsen neki. Megkéri őt, hogy öljön szörnyeket, amellyek érzékenyek a Tűzre, majd hozza el neki a zsákmányaiket.

1. Szakasz[edit | edit source]

» Beszélj Ragonnal délkeleten, a Nivla erdő végében.

 Helyszín   Nivla erdő   X   -80   Y   67   Z   -1391 

Párbeszéd:

  • Ragon: Áh! Végre Egy újoncra vártam mint te hogy megjelenjen.
  • Ragon: Mi kísérleteket futtatunk hogy javítsuk a fegyverzetünket a háborús erőfeszítések során.
  • Ragon: Bezártunk egy barlangi fenevadat egy ketrecbe, amott. Mi hiszünk hogy, bizonyos mágikus fegyverek jobban megsebzi mint a többi.
  • Ragon: Hadd magyarázzam el. Ez a barlangi lény a gyökerek közt él, így tartalmazza a Föld tulajdonságait.
  • Ragon: Elméletileg, neki gyengének kéne lennie a tűzzel szemben. Ezek az elemi tulajdonságok nem ritkák.
  • Ragon: Teszteljük le, nemde? Vedd el ezt a könyvet és váltsd ki egy Tűzzel beöntött fegyverre.
  • Ragon: Használd azt, majd a lényen és tanulmányozni fogom bármilyen eredményt is hozol.

2. Szakasz[edit | edit source]

» Teszteld le a Tűzön alapuló fegyveredet az elfogott lényen.

Párbeszéd:

  • Ragon: Érdekes, teljesen elpusztította a szörnyet.Úgy tűnik a gondolatunk helyes.
  • Ragon: De egyetlen kísérlet nem kísérlet.Egy barlangban bújnak a domb mögött.
  • Ragon: A lény a barlang mélyéről szereztük meg, szóval neked is mélyre kell menni.
  • Ragon: Egy gyökér van út közben, de te biztos meg tudod oldani. Egy jó minta lehet [10 megperzselt gyökér], csak bizonyosodj meg róla hogy a gondolat igaz.

3. Szakasz[edit | edit source]

» Hozz Ragonnak 10 megperzselt gyökeret a barlangból.

  • Ragon: Hé, keljél!

Párbeszéd:

  • Ragon: Minden rendben? Hallottuk hogy a barlang összeomlott! Lejöttünk amilyen gyorsan csak tudtunk!
  • Ragon: A talaj elnyelte. Találnod kell egy másik utat hogy kijuss a barlangból.
  • Ragon: Felejsd el a [10 megperzselt gyökeret]. Nem fontosak most. Csak juss ki épségben! Óh, és majdnem elfelejtettem! Épp mentem hogy odaadjam ezt mikor teljesítetted a kérést,de te amúgyis elvitted volna,figyelembe véve hogy majdnem meghaltál.

4. Szakasz[edit | edit source]

» Találj egy másik kiutat a barlangból.

5. Szakasz[edit | edit source]

» Menj vissza Ragon bázisára.

Találkoznod kéne Ragonnal a bázisnál hogy tudasd vele hogy élsz.

Párbeszéd:

  • Ragon: Jó látni hogy kijutottál,lennél szíves visszaadni a tűz fegyveredet Surinak, utána visszahozni a tanulmányi eredményeit?

6. Szakasz[edit | edit source]

» Cseréld el a te Tűz fegyveredet és add vissza a tanulmányi eredményejet Ragonnak.

Párbeszéd:

  • Ragon: Köszönöm, gondolom ezt te tudod használni, lehet ez nem nagy dolog de nem mi vagyunk a leggazdagabb kutatók a környéken, sajnáljuk hogy ennyi bajon kellett keresztül menned.
  • Ragon: Engedd meg hogy megosszam veled a mi megállapításunkat. Úgy tűnik, hogy az elemi mobok különböző fajtákban és formákban jönnek az egész világon,beleértve a Gavelt is.
  • Ragon: Típustól függően, erősebbek vagy gyengébbek lesznek bármilyen elemi fegyvert használsz.
  • Ragon: Azonban nem lesznek sose immunisak a természetes sebzésre, de mint ahogy láthattad a gyökerekkel, a tűz fegyver sokkal többet sebzett.
  • Ragon: Meg tudod határozni a te elemedet a képesség pontodban, és van egy torony a Wynnben, ahol vissza tudod állítani azokat, ha változtatni akarsz. 5 elemi típust fedezzük fel eddig:
  • Ragon: Levegő, Vihar, Föld, Tűz, és Víz. Mindegyik hasznos a maga módján. Remélem ez az információ segít neked a harcod során, sok sikert.

Tippek[edit | edit source]

  • Nem szükséges megszerezni a Tűz fegyvert a Tűz Árustól, ha van egy elég erős fegyvered hogy megöld az elfogott szörnyet, megtarthatod a könyvet, így időt spórolhatsz a küldetés végén.

Apróságok[edit | edit source]