Elemental Exercise/hu

From Wynncraft Wiki
Jump to: navigation, search
Elemi Gyakorlat
QuestBook.png
Küldetés infó
Hosszúság Közepes
Helyszín Nivla erdő
Szint 10
Jutalom A következőek:

Az Elemi Gyakorlat egy 10-es szintű küldetés, amely megtanítja a játékosnak az elemek használatát.

Előzmény[edit | edit source]

Ragon az elemek talumányozóinak vezetője; azt akarja, hogy a játékos segítsen neki. Megkéri őt, hogy öljön szörnyeket, amelyek érzékenyek a Tűzre, majd hozza el neki a zsákmányaikat.

1. Szakasz[edit | edit source]

» Beszélj Ragonnal délkeleten, a Nivla erdő végében.

 Helyszín   Nivla erdő   X   -80  Y   67  Z   -1391  Wynncraft Map 

Párbeszéd:

  • Ragon: Áh! Végre. Egy újoncra vártam, mint te, hogy megjelenjen.
  • Ragon: Mi itt kísérleteket végzünk, hogy bővítsük a háborús arzenálunkat.
  • Ragon: Bezártunk egy barlangi fenevadat egy ketrecbe, amott. Mi hisszük, hogy bizonyos mágikus fegyverek jobban megsebzik, mint a többi.
  • Ragon: Hadd magyarázzam el. Ez a barlangi lény a gyökerek közt él, így tartalmazza a Föld tulajdonságait.
  • Ragon: Elméletileg neki gyengének kéne lennie a Tűzzel szemben. Ezek az elemi tulajdonságok nem ritkák.
  • Ragon: Teszteljük le, nemdebár? Vedd el ezt a könyvet és cseréld el egy Tűzzel bűvölt fegyverre.
  • Ragon: Használd azt majd a lényen. Én tanulmányozni fogom bármilyen eredményt is hozol.

2. Szakasz[edit | edit source]

» Teszteld le a Tűzön alapuló fegyveredet az elfogott lényen.

Párbeszéd:

  • Ragon: Érdekes, teljesen elpusztította a szörnyet. Úgy tűnik a gondolatmenetünk helyes.
  • Ragon: De egyetlen kísérlet nem kísérlet. Egy barlangban bújik a többi a domb mögött.
  • Ragon: A lényt a barlang mélyéről szereztük meg, szóval neked is mélyre kell menned.
  • Ragon: Van egy gyökér, amely eltorlaszolja az utat, de te biztos meg tudod oldani. [10 megperzselt gyökér] elég lehet ahhoz, hogy magabiztosak legyünk az állítás igazságtartalmában.

3. Szakasz[edit | edit source]

» Hozz Ragonnak 10 megperzselt gyökeret a barlangból.

  • Ragon: Hé, keljél!

Párbeszéd:

  • Ragon: Minden rendben? Hallottuk, hogy a barlang beeomlott! Lejöttünk amilyen gyorsan csak tudtunk!
  • Ragon: A talaj elnyelte a kiutat. Találnod kell egy másikat, hogy kijuss innen.
  • Ragon: Felejsd el a [10 megperzselt gyökér]-et. Nem fontosak most. Csak juss ki épségben! Óh, és majdnem elfelejtettem! Ezt odaszerettem volna adni, mikor majd végzel a feladatot; de már most odaadom, figyelembe véve, hogy majdnem meghaltál.

4. Szakasz[edit | edit source]

» Találj egy másik kiutat a barlangból.

5. Szakasz[edit | edit source]

» Menj vissza Ragon bázisára.

Találkoznod kéne Ragonnal a bázisnál, hogy tudasd vele, túlélted.

Párbeszéd:

  • Ragon: Jó látni, hogy kijutottál, lennél szíves visszaadni a tűz fegyveredet Surinak, utána visszahozni a tanulmányi eredményeit?

6. Szakasz[edit | edit source]

» Cseréld el a te Tűz fegyveredet és add vissza a tanulmányi eredményeket Ragonnak.

Párbeszéd:

  • Ragon: Köszönöm, gondolom tudni fogod mit kezdj vele, lehet ez nem nagy dolog de nem mi vagyunk a leggazdagabb kutatók a környéken. Sajnáljuk, hogy ennyi bajon kellett keresztül menned.
  • Ragon: Engedd meg, hogy megosszam veled a mi megállapításunkat. Úgy tűnik, az elemi mobok különböző fajtákban és formákban vannak jelen az egész világon, beleértve a Gavelt is.
  • Ragon: Típustól függően, erősebbek vagy gyengébbek lesznek bármilyen elemi fegyvert használsz.
  • Ragon: Azonban nem lesznek sose immunisak a természetes sebzésre, de mint ahogy láthattad a gyökereknél, a tűz fegyver sokkal többet sebzett.
  • Ragon: A képesség pontjaiddal meg tudod adni a különböző elemek erősségét. Ezenkívül van egy torony, itt Wynnben, ahol vissza tudod állítani azokat, ha változtatni akarsz. 5 elemi típust fedeztünk fel eddig:
  • Ragon: Levegő, Vihar, Föld, Tűz, és Víz. Mindegyik hasznos a maga módján. Remélem ez az információ segít neked a háború során. Sok sikert!

Tippek[edit | edit source]

  • Nem szükséges megszerezni a Tűz fegyvert a Tűz árustól, ha van egy elég erős fegyvered hogy megöld az elfogott szörnyet, megtarthatod a könyvet, így időt spórolhatsz a küldetés végén.

Apróságok[edit | edit source]