Elemental Exercise/cs

From Wynncraft Wiki
Jump to: navigation, search
Živelná lekce
QuestBook.png
Informace o úkolu
Délka Střední
Lokace Lesy Nivla
Province [[{{{province}}}]]
Level 1
Starter NPC [[{{{npc}}}]]
Odměna As follows:

Následující:

Živelná lekce je středně dlouhý úkol pro level 10, který učí hráče o živlech.

Úvod[edit | edit source]

Ragon provádí výzkum o elementech a chce po hráči pomoc. Řekne mu, ať zabije monstrum slabé vůči ohni a přinese jeho pozůstatky.

Část 1[edit | edit source]

» Promluv si s Ragonem na jihovýchodě Lesů Nivla.

 Location   Lesy Nivla   X   -80  Y   67  Z   -1391  Wynncraft Map 

Dialog:

  • Ragon: Konečně! Čekal jsem, až se objeví někdo jako ty.
  • Ragon: Provádíme experimenty, abychom vylepšili naši výzbroj ve válce.
  • Ragon: Zajali jsme jeskynní nestvůru, která je hned vedle. Věříme, že některé magické zbraně jí mohou ublížit více, než jiné.
  • Ragon: Nech mě to vysvětlit. Toto stvoření je živoucí kořen, má v sobě element země.
  • Ragon: Dle mé teorie by měl být slabý vůči ohni. Tyto elementální vlastnosti nejsou běžné.
  • Ragon: Co kdybychom to vyzkoušeli? Vezmi si tuto knihu a vyměň ji za zbraň nabitou ohněm.
  • Ragon: Použij to na nestvůru a já prozkoumám, cokoli z ní zůstane.

Část 2[edit | edit source]

» Vyzkoušej svou ohnivou zbraň na zajatém stvoření v kleci u stromu.

Dialog:

  • Ragon: Zajímavé, dokonale to to stvoření zničilo. Zdá se, že moje teorie je správná.
  • Ragon: Avšak žádný experiment není úspěšný jen po jednom testu. Musíš to otestovat na více zemních stvořeních. Ta se ukrývají v jeskyni za kopcem.
  • Ragon: To naše jsme zajali hluboko v jeskyni, takže budeš muset také hledat hluboko.
  • Ragon: V cestě je kořen, ale jsem si jistý, že to zvládneš. Pro potvrzení měření mi stačí [10 Scorched Roots], pak se ujistím, že teorie je správná.

Část 3[edit | edit source]

» Přines Ragonovi 10 [Scorched Root]s z jeskyně.

  • Ragon: Hej, zvedni se.

Dialog:

  • Ragon: Jsi v pořádku? Jakmile jsme pocítili, že se jeskyně propadá, přišli jsme za tebou!
  • Ragon: Strop se propadl. Budeš muset najít jiný východ z jeskyně.
  • Ragon: Zapomeň na těch 10 [Scorched Root]s. Teď nejsou důležité. Hlavně musíme do bezpečí! Jo, na tohle bych málem zapomněl. Chtěl jsem ti to dát až spíš úkol, ale vezmi si to i tak, vzhledem k tomu, žes málem umřel.

Část 4[edit | edit source]

» Najdi jinou cestu z jeskyně.

Část 5[edit | edit source]

» Vrať se do Ragonova tábora.

Měl by ses vrátit do Ragonova tábora a říct mu, že žiješ.

Dialog:

  • Ragon: Je hezké vidět, žes přežil. Vadilo by ti, kdybys vrátil zbraň Suri a přinesl mi výsledky studie?

Část 6[edit | edit source]

» Vyměň svoji ohnivou zbraň a předej Ragonovi výsledky studie.

Dialog:

  • Ragon: Děkuji ti, hádám, že to umíš používat, není to sice moc, ale my nejsme zrovna nejbohatší vědci v okolí, promiň za problémy, do kterých jsme tě zatáhli.
  • Ragon: Dovol mi, abych se s tebou podělil o výsledky. Zdá se, že elementální stvoření se nachází v různých variantách a formách po celém světě, včetně Gavelu.
  • Ragon: Podle typu to může být slabé či silné vůči tvé zbrani.
  • Ragon: Avšak nikdy nebudou imunní vůči neutrálním zbraním, ale jak jsi viděl u kořenů, ohnivé zbraně udělaly mnohem větší zranění.
  • Ragon: Můžeš vylepšit svůj živel pomocí svých bodů schopností a nedaleko je věž, díky které si je můžeš vynulovat, pokud bys chtěl změnu. Existuje pět druhů živlů, co jsem byl schopen zjistit:
  • Ragon: vzdušný, bleskový, zemnní, ohnivý a vodní. Každý z nich je dobrý v něčem jiném. Doufám, že ti tato informace pomůže ve válce, hodně štěstí.

Tipy[edit | edit source]

  • Nemusíš získat ohnivou zbraň od obchodníka, pokud máš dostatečně silnou zbraň abys zabil zajaté stvoření. Díky tomu si můžeš ušetřit čas a vrátit knihu na konci úkolu.

Drobnosti[edit | edit source]