We are currently performing an upgrade to our software. This upgrade will bring MediaWiki from version 1.31 to 1.33. While the upgrade is being performed on your wiki it will be in read-only mode. For more information check here.

Elemental Exercise/cs

From Wynncraft Wiki
Jump to: navigation, search
Živelná lekce
QuestBook.png
Informace o úkolu
Délka Střední
Lokace Lesy Nivla
Level 1
Odměna Následující:

Živelná lekce je středně dlouhý úkol pro level 10, který učí hráče o živlech.

Úvod[edit | edit source]

Ragon provádí výzkum o elementech a chce po hráči pomoc. Řekne mu, ať zabije monstrum slabé vůči ohni a přinese jeho pozůstatky

Část1[edit | edit source]

» Promluv si s Ragonem na jihovýchodě Lesů Nivla.

 Location   Nivla Woods   X   -80   Y   67   Z   -1391 

Dialog:

  • Ragon: Konečně! Čekal jsem až se objeví někdo jako ty.
  • Ragon: Provádíme experimenty abychom vylepšily naši výzbroj ve válce.
  • Ragon: Zajali jsme jeskynní nestvůru, která je hned vedle. Věříme, že některé magické zbraně jí mohou ublížit více než jiné.
  • Ragon: Nech mě to vysvětlit. Toto stvoření je živoucí kořen, má v sobě vlastnosti země.
  • Ragon: Dle mé teorie by měl být slabý vůči ohni. Tyto elementální vlastnosti nejsou běžné.
  • Ragon: Co kdybychom to vyzkoušeli? Vezmi si tuto knihu a vyměň ji za zbraň nabitou ohněm.
  • Ragon: Použij to na nestvůru a já prozkoumám cokoli z ní zůstane.

Část 2[edit | edit source]

» Vyzkoušej svou ohnivou zbraň na zajatém stvoření v kleci u stromu.

Dialog:

  • Ragon: Zajímavé, dokonale to to stvoření zničilo. Zdá se, že moje teorie je správná.
  • Ragon: Avšak žádný experiment není úspěšný jen po jednom testu. Musíš to otestovat na více zemních stvoření. Ta se ukrývají v jeskyni za kopcem.
  • Ragon: To naše jsme zajali hluboko v jeskyni, takže budeš muset také hledat hluboko.
  • Ragon: V cestě je kořen, ale jsem si jistý, že to zvládneš. Dobrý vzorek bby mohlo výt [10 Scorched Roots], abychom se ujistili že teorie je správná.

Část 3[edit | edit source]

» Přines Ragonovi 10 [Scorched Root]s z jeskyně.

  • Ragon: Hej, zvední se.

Dialog:

  • Ragon: Jsi v pořádku? Jakmile jsme pocítili že se jeskyně propadá, přišli jsme za tebou!
  • Ragon: Strop se propadl. Budeš muset najít jiný východ z jeskyně.
  • Ragon: Zapoměň na těch 10 [Scorched Root]s. Teď nejsou důležité. Hlavně musíme do bezpečí! Jo, na tohle bych málemm zapomněl. Chtěl jsem ti to dát až splíš úkol, ale vezmi si to i tak, vzhledem k tomu, žes málem umřel.

Část 4[edit | edit source]

» Najdi jinou cestu z jeskyně.

Stage 5[edit | edit source]

» Vrať se do Ragonova tábora.

Měl by ses vrátit do Ragonova tábora a říct mu, že žiješ.

Dialog:

  • Ragon: Je hezké vidět, žes přežil. Vadilo by ti, kdybys vrátil zbraň Suri a přinesl mi výsledky studie?

Stage 6[edit | edit source]

» Vyměň svoji ohnivou zbraň a předej Ragonovi výsledky studie.

Dialog:

  • Ragon: Děkuji ti, hádám že to umíš používat, není to sice moc, ale my ejse zrovna nejbohatší vědci v okolí, promíň za problémy do kterých jsme tě zatáhli.
  • Ragon: Dovol mi, abych se s tebou podělil o výsledky. Zdá se, že elementální stvoření se nachází v různých variantách a formých po celém světě, včetně Gavelu.
  • Ragon: Podle typu to může být slabé či silné vůči tvé zbrani.
  • Ragon: Avšak nikdy nebudou imunní vůči neutrálním zbraním, ale jak jsi viděl u kořenů, ohnivé zbraně udělali mnohem větší zranění.
  • Ragon: Můžeš vylepšít svůj živel pomocí svých bodů schopností a nedalko je věž díky které si je můžeš vynulovat, pokud bys chtěl změnu. Existují pět druhů živlů, co jsem byl schopen zjistit:
  • Ragon: vzdušný, bleskový, zemnní, ohnivý a vodní. Každý z nich je dobrý v něčem jiném. Doufám, že tii tato informace pomůže ve válce, hodně štěstí.

Tipy[edit | edit source]

  • Nemusíš získat ohnivou zbraň od obchodníka, pokud máš dostatečně silnou zbraň abys zabil zajaté stvoření. Díky tomu si můžeš ušetřit čas a vrátit knihu na konci úkolu.

Drobnosti[edit | edit source]