We are currently performing an upgrade to our software. This upgrade will bring MediaWiki from version 1.31 to 1.33. While the upgrade is being performed on your wiki it will be in read-only mode. For more information check here.

Creeper Infiltration/uk

From Wynncraft Wiki
Jump to: navigation, search
Проникнення до Кріперів
QuestBook.png
Інформация про квест
Тривалість Середня
Розташування Ущелля Пігменів
Рівень 14
Нагорода Ви отримаєте

Creeper Infiltration це квест 14 рівня середньої довжини, що починається в Ущеллі Пігменів.

Попередній перегляд[edit | edit source]

Thomas займається доставкою їжі до таємного села в Ущеллях Пігменів, і розказує гравцю про пігменів, що захопили поле з пшеницею.

Етап 1[edit | edit source]

» Поговори з Thomas'ом в Ущеллях Пігменів.

 Розташування   Таємне село   X   -609   Y   89   Z   -1432 

Діалог:

  • Thomas: Ох, нарешті, хтось дістався цього таємного села!
  • Thomas: Я Thomas, і я допомагаю забезпечувати це село провіантом. Правда, є одна проблема...
  • Thomas: У нас закінчується ущельне зерно, яке є нашим основним джерелом їжі.
  • Thomas: Зазвичай ми діставали його самотужки, та нещодавно зла група пігменів захопила тунель, що веде на вершину ущелля, де ростуть ці зерна.
  • Thomas: Останнього разу як ми туди увійшли, я почув якийсь вибух з вершини. Я боюсь, що пігмени підривають наші запаси зерна за допомогою динаміту...
  • Thomas: Ти виглядаєш набагато сильнішим за мене, то можливо ти зможеш пройти повз тунельних пігменів та зупинити вибухи нагорі.
  • Thomas: Просто тримайся правої стіни ущелля і підіймися по сходах щоб дістатися входу. До речі, будь обережним в тунелі, пігмени можуть закидати тебе камінням.

Етап 2[edit | edit source]

» Увійди в тунель та підіймися на вершину ущелля.

 Розташування   Ущелля Пігменів   X   -823   Y   96   Z   -1339 
  • Шматок кріпера прилетів з тобою, після того, як тебе катапультувало вибухом сюди. Може Thomas захотів би подивитись на нього.

Етап 3[edit | edit source]

» Принеси [Шкіру кріпера] Thomas'у.

Діалог:

  • Thomas: Я не очікував, що ти ось так звалишся з неба. Ти в порядку, чи мені сходити до торговця зіллями щоб тебе вилікувати?
  • Thomas: Ти в порядку? Ох, приємно чути. Тобі вдалося позбавитися пігменів та їхніх вибухів?
  • Thomas: Зелена істота? "Кріпер"? Таких істот не існує в природі, особливо коли пігмени шляються навколо!
  • Thomas: Оу, ти приніс шматок шкіри. Цікаво, я вже бачив таке раніше...
  • Thomas: На півдні є велика печера. Я намагався туди увійти, але мене упіймали в засідку зелені створіння...
  • Thomas: Я думав що мені примарилося, але ці "кріпери" про яких ти говориш... Вони можуть жити в тій печері.
  • Thomas: Я маю ідею. Я маю точно знати що вони там живуть. Продавець може зробити тобі маску з цієї шкури та іншого матеріалу.
  • Thomas: У печері неподалік ошивається Генерал Пігменів. Якщо ти його уб'єш, ти зможеш отримати шкуру пігмена достатньо міцну для створення маски.
  • Thomas: Якщо ти пройдеш по західній дорозі за входом в тунель, ти можеш знайти табір де знаходиться Генерал.
  • Thomas: Піди та отримай ту шкуру, а потім повернися до мене, і я скажу тобі що робити далі.

Етап 4[edit | edit source]

» Добудь [1 шкіру пігмена] з Генерала пігменів та повернись до Thomas'а.

Спойлер: тут знаходится підказка де знайти Генерала.
Генерал Пігменів спавниться навколо

Діалог:

  • Thomas: Бачу що шкура в тебе. Вона прекрасно підійде для мого плану.
  • Thomas: В цьому селі є продавець масок. Він може зробити тобі маску з тих двох матеріалів що в тебе є.
  • Thomas: Надівши маску, ти зможеш пройти непоміченим до печери з тими "кріперами". Тільки тоді ми знатимемо правду.
  • Thomas: Щоб дістатися печери, слідуй західним шляхом та поверни наліво після табору пігменів.
  • Thomas: Також, якщо ти якось загубиш маску, продавець зможе зробити тобі іншу, якщо ти принесеш йому інші шматки шкур.
  • Thomas: Ось матеріали. Будь обережним. Хто зна, що ті зелені монстри можуть з тобою зробити...

Етап 5[edit | edit source]

» Купи маску кріпера у торговця и увійди в Схованку кріперів

 Расположение   Схованка кріперів   X   -850   Y   96   Z   -1212 

Стадия 6[edit | edit source]

» Принеси Thomas'у [1 Порошок кріпера] для доказу існування кріперів у Wynn.

Спойлер: Тут знаходиться підказка що робити в печері.
Кріпер-послідовник піде за тобою після паркуру в печері, приведи його до кінця печери і він відкриє тобі шлях

Діалог:

  • Thomas: Тож, що в твй печері було? Там реально були кріпери?
  • Thomas: Що це? На запах як порох... але більш земляний. І це з печери?
  • Thomas: Цей порох точно не притаманний цій території. Він має виділятися тими кріперами.
  • Thomas: Думаю що треба залишити їх у спокої. Якщо вони існують, не треба щоб їх довели полюванням до вимирання.
  • Thomas: До того ж, якщо вони складаються з пороху, вони можуть легко рознести це ущелля на шматочки.
  • Thomas: Дякую тобі за допомогу. Думаю, ти заслуговуєш на якусь нагороду, оскільки ти допоміг мені розкрити велику загадку ущелля.
  • Thomas: Приходь до нашого села коли захочеш. До того часу поставки їжі мають налагодитися.

Підказки[edit | edit source]

  • Хоча Маска кріпера має підпис лише "Untradable Item", було б розумно зберегти її та взяти на квест Храм легенд де тобі потрібно буде знову зайти в схованку кріперів щоб поговорити з Garull'ом, тим самим зекономити трохи часу.

Цікавинки[edit | edit source]

  • Цей квест було перероблено в 1.16 Corkus update.
  • Існує баг, при якому Блок смарагдів із нагороди не стакається з іншими, проте це можна вирішити, обмінявши їх в банку.
  • Квестові шоломи були спочатку зроблені для цього квесту. Пізніше вони стали з'являтися і в інших квестах.