Cluck Cluck/hu

From Wynncraft Wiki
Jump to: navigation, search
Kotkodács
QuestBook.png
Küldetés infó
Hosszúság Rövid
Helyszín Kakas-sziget
Szint 23
Jutalom A következőek:

A Kotkodács egy rövid, 23-as szintű küldetés, amely a Kakas-szigeten játszódik.

Előzmény[edit | edit source]

Nohno megkéri a játékost, hogy bánjon el a háziallat csirkéjével, Cluckles-szel, aki mindig hangoskodik a szigeten és idegesíti Nohno feleségét. Mikor a játékost végzett Cluckles-szel, akkor vissz kell, hogy térjen Nohno-hoz bizonyítékként, hogy végrehajtotta a megbízást.

1. Szakasz[edit | edit source]

» Beszélj Nohono-val a Kakas-szigeten.

Párbeszéd:

  • Nohno: Héj, te nem csirke vagy! Várj csak, te ember vagy! Te segíthetsz te! Talán te vagy az aki segített a bátyámnak Yahya-nak, de ki tudja, ti emberek mind egyformák vagytok nekem.
  • Nohno: Nagyon szeretem a csirkéimet, de van egy akit nem tudok kezelni...
  • Nohno: A neve Cluckles, egy Bob nevű ember adta őt nekem ide mielőtt elment volna a háborúba, de mikor Bob soha nem jött vissza, Cluckles mérges lett...
  • Nohno: Nagyon veszélyes lenne őt a szigetemen tartanom, ezért a pincémben tartom...
  • Nohno: Gondoskodni szeretnék róla, de feleségem azt mondja, túl veszélyes. Azt kérded hol a feleségem? Ó, úgy hiszem valahol a közelben van, gabonát eszik.
  • Nohno: Mindegyis, szeretném, ha lemennél oda... és gondoskodnál róla nekem. Nagyon meghálálnám.

2. Szakasz[edit | edit source]

» Végezz Cluckles-szel Nohno pincéjében.

3. Szakasz[edit | edit source]

» Vidd vissza Cluckles kedvenc tollát Nohno-nak.

Párbeszéd:

  • Nohno: Mi ez?! Az ő tolla? Mit tettél Cluckles-szel?! Azt akartam, hogy gondoskodj róla, nem megölni őt!
  • Nohno: Te szörnyeteg! Hagyd el ezt a szigetet, most, és tartsd meg a tollát, emlékül a szörnyű bűncselekményedre!

Tippek[edit | edit source]

Apróságok[edit | edit source]

  • A "gondoskodnál róla nekem" kifejezés alatt, Nohno azt érti, hogy a játékos legyen kedves kés gondoskodü Cluckles felé. Azonban a játékosnak ezt képletesen kell értenie és értelem szerűen megölnie Cluckles-t.